Jeg har all-verdens unnskyldninger på lager… ;-)

Verdensmester i unnskyldninger for å fortjene noe…det er meg!! Når ting går litt på tverke, så er det HELT klart at både sjokolade og litt shopping hjelper. INGEN skal få meg til å tro at ikke litt KJØPT LYKKE hjelper…for en stakket stund i det minste…  

SÅ etter å ha blitt litt motarbeidet i går, av både det ene og det andre TULLET… så skal jeg love deg at en turkis snuppe-kjole hjalp på humøret… Nydelig farge…

og flott detaljer…

 

Og jeg har jo INGEN turkise kjoler fra før… så en sånn MÅTTE jeg jo ha 😀 Eller ser du noe jeg ikke ser?? Er det et “mønster” i fargevalg her muligens likevel??


 

 

Har du en favorittfarge?

Kjøper du deg litt lykke innimellom?

 

 

#shopping #outfit #klær #glede #turkis #kjoler

 

28 kommentarer
    1. Det er ikke så galt at det ikke er godt for noe. Hadde du ikke blitt “motarbeidet” i går, hadde du ikke fått unnskyldning til å kjøpe deg lykke i dag 😉
      “That was a good vending”, som Travelling Strawberries i “The julekalender” sa for noen år siden, he-he :))) Ja, jeg håper du husker Gjertrud og Olaf Sand?
      Ellers blir jeg også lykkelig av sjokolade og shopping 🙂 Nydelig nykjole / kjoler !

    2. Så utrolig flotte kjoler du har kjøpt deg! 🙂 Elsker fargene, utrolig fint var det! 🙂
      Jeg kjøper meg masse lykke innimellom jeg! Har vært en aldri så liten tur på shopping idag også, også blir det IKEA litt senere i kveld etter teater øvelsen! 😀

    3. Nydelig kjole du kjøpte, og de andre er flotte også! Turkis er en så fin farge til deg! Jeg er mest glad i lilla, grønt og blått. Herlig å kjøpe seg litt lykke iblant, – det er fullt fortjent! Jeg synes jeg finner det fineste når jeg ikke MÅ ha noe, og idag ble det en ny jeans på salg hos Cubus. De hadde 30% rabatt på alt i butikken. Håper ting blir bedre på jobben din etterhvert!💕

    4. Kjempelekker kjole, og veldig DEG! Det blir ofte til at jeg velger samme fargenyansene, jeg har bla tre topper i nøyaktig samme kornblå farge, men med ulike snitt: Det går ofte i blåtoner og offwhite, og mørke bukser. Tenker mange ganger at nå skal jeg kjøpe en helt ny farge, og så finner jeg noe i min farge som blir med hjem i stede. Og litt kjøpt lykke hjelper på litt grå dager, så jeg er helt sikker på at denne kjolen fortjente du. Og du hadde jo ikke en sånn fra før 🙂

    5. min favorittfarge er turkis……og kobolblå og skogsgrønn……..men i klær blir det ofte sort, grått og….turkis 😀
      Eg er glad i andre farger også og liker å endre interiøret…..:)
      nydelig farge og nydelig kjole
      klemmerier i haugevis <3<3<3

    6. Fine kjoler alle sammen. Minnet meg på at jeg MÅ ut for å kjøpe kjole jeg også, ganske snart.
      Men jeg kan ikke fordra det, og i alle fall ikke når det er noe jeg MÅ kjøpe…..
      Men litt lykke skal man kjøpe seg innimellom….Det fortjener vi….:)

    7. Seff fortjente du turkis kjole 😀 Den var nydelig!!
      Jeg er jo så inmari glad i farger på alt annet enn klær. Hvis jeg måtte velge annen farge enn svart på klær er det vel militærgrønn og marineblå. Snakk om kjedelig frue 😛
      Ha en fortryllende dag!

    8. Alltid viktig å unne seg en liten “gulrot”! <3 Synes at du fortjener det jeg!
      Håper dagen i dag er/ blir bedre enn den i går! <3 Klem

    9. å så mange vakre kjoler,og den nye fortente du helt sikkert )) du har mange vakre til den deilige ferien du skal på snart ) Ingen av mine kjoler går i samme farge,så det er ingen mønster i mine kjøp,men det er lett å se hva som er din favoritt da ))

    10. Så flotte kjoler! Må nok bare innrømme at shopping kan gi kortvarig lykke innimellom ☺️ Turkis er faktisk en av mine favorittfarger også. Fargen lilla er en annen favoritt

    11. Nydelig kjole, som jeg ser passer fint inn til din fargepalett for klær!!!! Jeg liker mange farger, men ofte blir det sorte klær. Veldig kjedelig, så i år unnet jeg meg en rosa olajakke! Klemsiklem.

    12. Flott farge for de som kler farger! og DU er en av dem! Fargerik person som du er! JA helt klart at turkis er din fargen nå! hihih. Jeg har ikke noe favoritt..men ender alltid med hvit,svart eller grått..Veldig kjedelig person.. Men ynglingsfargen på annet, er grøn! Ha en god dag!

    13. Den var fiiiiin 😀 Jeg synes du kler så bra den turkisblå fargen. Såklart hjelper sjokkis og shopping, viktig å fylle på med goooode ting på slike dager søs. Jeg liker farger, masse farger, men når det kommer til klær ender jeg opp med sort liksom, hver gang hahahaha Gooodfinedagenklæmmen <3

    14. Ja det er vel kanskje en farge som går igjen hos deg.. Men det er en nydelig farge da!! 🙂
      Det er lov å kjøpe seg litt lykke noen ganger.. Man blir glad av å handle så det er lov.. Gjør det jeg også innimellom.. 🙂

    15. Her vare det mange flotte kjoler! Det er stas med mitt shopping innimellom:) må kjøpe oss litt lykke synes jeg:) vi damer fortjener det! Ha en deilig solskinnsdag:)

    16. Fine plagg det der. Det gjør seg med farger og disse kjolene syns i terrenget om sommern. Innimellom må jeg skaffe meg noe nytt, nå står litt klær, sykkelutstyr på planen. Det er fint at man skaffe seg noe nytt innimellom. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg