Her er hun!! :-)

Hun som drar fram lykken i oss om dagen: Gode, optimistiske, ærlige og positive: Seljordslia.blogg.no. Hun tar fantastiske bilder, har foto som sin store lidenskap. Anne Grethe, som hun heter, virker jordnær, glad på en lun måte, med engasjement og et sunt syn på livet.

Jeg har ikke kjent henne så lenge- men hun har satt sine spor allerede. Så klare spor at en tegning verket etter å komme ut på bloggen.

Så dagens lille blogganbefaling er denne varme , fine bloggeren. Og kjenner du ikke til henne så synes jeg du skal ta turen inn i bloggleiligheten hennes og hilse på. Hun har nemlig kaffen klar, og en oppgave til deg 😉

Har du tenkt på hva som gjør deg lykkelig?

Kjenner du Seljordslia?

 

#blogganbefaling #tegning 

30 kommentarer
    1. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Ååå, så gøy at du kjente deg igjen og synes at det er deg 😀 Ja, måtte jo ha med ny-sveisen 😀 Jeg synes selv det liksom ble deg da, og mange har sagt de synes du likner. Og ordene også, stemmer på en prikk tenker jeg <3 Nå er jeg allerede på dag 3 i challengen også, jeg durer i vei for å bli ferdig i tide 😀 Hi-hi

    2. Unni: Takk 🙂 Jeg synes jeg fikk den til litt 🙂 Ikke lett å tegne dere, men moro er det 🙂 Ja, hun er flott og utfordringen er veldig fin, og jeg kan gjøre akkurat hvor mye jeg vil med den 🙂 og det passet nå 🙂 Kos å se deg igjen snupp<3 God klem <3

    3. Så flott bilde av Anne Grethe! <3 Ja, henne kjenner jeg. Er innom henne og smiler hver dag! <3
      Utfordringen hennes om lykke har jeg ikke hevet meg med på, enda... Kanskje i morgen!
      Stor klem til deg flotte Frodith! <3

    4. Så koselig med bloggkaffe 🙂 Jeg blir lykkelig når jeg får gode venner eller familie på besøk og jeg kan få lage noe godt, og vi kan spise god mat og kose oss 🙂 Men det er gjerne ingen overraskelse 😀

    5. Ja jeg følger henne også, kjempeflott dame med en herlig blogg <3 Veldig fin tegning av henne, kan se det er henne 🙂 Kos deg videre med søndagen :))

    6. annebe: Så bra du synes den liknet, moro når man treffer litt 🙂 Ja, viktig at de man er glad i har det godt 🙂 God klem og fin søndag. Snart en spennende mandag 😉

    7. Jeg har også blitt kjent med henne nå i det siste og liker både henne , bloggen og de flotte bildene hennes :)) Syns du traff veldig bra på tegningen , lett gjenkjennelig :)) ..min lykke avhenger av om mine nærmeste har det bra …:)) Søndagsklem <3

    8. Så flott tegning av henne! Veldig mye likhet her altså! Ja jeg “kjenner” Anne Grethe! som en “blokk”venn, som du så fint sier her..hun sprer glede og lykke om dagen! og ja har jeg tenkt på hva som gjør meg lykkelig? ja, innimellom må jeg tenke etter, og joda..jeg har en snill mann, et godt liv, en litt haltende helse, men jeg lever! og jeg får være mye sammen med mine tre hjerter! Barna har tedd seg bra og har det bra! osv.osv.. Det er egentlig MASSE som gjør meg lykkelig!! Bare jeg får tenkt meg om…hihih. Han en god kveld! og flotte og sanne ord om Seljorslia!

    9. Jeg har heller ikke kjent henne så lenge, men blitt veldig glad i bloggen hennes å alle de flotte bildene hun tar :o)) Jeg har slengt meg på challengen hennes, så jeg går rundt å tenker på lykke hele tiden :o))

    10. Søtmonsen ): Så gøy du synes den liknet 🙂 Jeg synes jo det srlv, litt hvertfall 🙂 Moro at andre ser likt på det 🙂 Håper hun selv blir fornøyd 😉

    11. Enda en fin tegning av en bloggnabo eller bloggvenn. Henne kjenner jeg ikke, så jeg skal ta meg en tur dit. Har jo sett at hun har denne lykkeutfordringen via andres blogger, så nå må jeg prøve å bli litt kjent med henne jeg også. Takk for anbefaling <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg