Heldiggrisen Frodith, IGJEN :-D

I dag har han vært her igjen…Og det er nesten ikke tull en gang, at det ligger litt snø på postkassen… For i helga snødde det, og jeg skal love deg at denne postkassen har vært lite i bruk de siste dagene… Jeg tror Postmann er på ferie, hver helg faktisk… Så her har det vært NULL aktivitet på postmann-fronten siden en gang i forrige uke… Og jeg gikk jo og verket, og gikk nesten hull i asfalten der nede… For jeg VISSTE det var noe på vei…

Men i dag var det kommet!! Herlig pakke fra Charlotte79.blogg.no Hun hadde Giveaway på bloggen sin for en liten stund siden og JEG vant vettu. Heldiggrisen, og jeg fikk masse fint!!


 

Inni pakken som postmann ENDELIG hadde rotet seg hit med, lå dette: 

Sjokolade, lovehearts, små krempakker. leppepomade, såpe,  og fotbad 🙂 Jeg gleder meg til å ta alt i bruk 🙂 Bortsett fra sjokoladen, for de gikk RETT i gapet på Hr Frodith. Så HAN ble også glad for pakken 😉

Tusen takk Charlotte!! Ingenting er bedre enn når postmann har vært her på oppdrag fra en av mine bloggvenner. Du er topp, og det var flotte ting 🙂 TAKK! Klem <3<3

 

#pakke #charlotte79 #post #giveawy

 

35 kommentarer

Siste innlegg