Noen ganger går det litt VEL fort i svingene..

Noen ganger går det litt FOR fort i svingene. Og i år har det gjort det MYE, pga den nye jobbsituasjonen. Så siden jeg ikke har husket på MOVINGON sin bursdag før i dag tidlig, og den EGENTLIG var i går, så blir det faktisk gjenbruks-innlegg her i år. Og noe er gjenbruk fra tidligere også. Men det som står her, gjelder for henne år på år, så jeg håper jeg blir tilgitt. Og det betyr jo bare at hun har fått MAAANGE bursdagsinnlegg før 😀

 

And she was Moving on, and on…

“I dag er det hennes dag…. Hestehovens dag…. Født på våren som hun er… En lys, blid topp, øverst der på toppen av stilken… Hun får andre til å smile. Vi gleder oss over muntre tilrop fra henne der hun står. Man blir veldig glad når man ser henne.

“Hun står plantet i jorda, noen ganger på litt vanskelig underlag.. litt steinete og ikke alltid like solfylt. Andre ganger står hun plantet på store grønne enger, sammen med mange andre, og lyser om kapp med dem, mens sola treffer akkurat der den skal på hennes gule hode. Da har hun det så flott.

Hestehoven her er Movingon.blogg.no. . Hun er ei strålende blid og livlig jente, som sprer om seg med fine kommentarer og blide, artige innspill. Hun går på med friskt mot, bretter opp ermene, som en hestehov ofte gjør, og går løs på oppgavene, når hverdagen ikke er så lett. Her er ei jente med jernvilje, med ønske om å komme seg videre, klatre OPP, få det bra.”….

 

Dette var starten på bursdagsinnlegget mitt til Movingon i fjor. Og det passer like bra på mange måter i år også..

Men nå kjenner jeg Movingon enda litt bedre, har sett hva hun strir med, og hvilken stålvilje, kampvilje og ukuelig optimisme hun likevel har.  

Hun er et år eldre, og et år rikere på erfaringer av ALLE slag. Og hun vet at hver erfaring er et skritt videre. Movingon and on…

Movingon har vært og er et bekjentskap jeg aldri ville vært foruten her inne. Hun er spesiell og fin på alle måter. Noe av det ærligste jeg kjenner til her inne på blogg kanskje.

Og i dag har hun bursdag igjen!! Fineste Hestehoven, fineste Movingon!!

Kjære Movingon:

I dag har du bursdag igjen, og jeg tok fram NOE av innlegget fra i fjor, fordi jeg synes det passer sånn. 🙂 Du beriker bloggverdenen. Du er ærlig, åpen og sårbar samtidig med en herlig humor og mange rare historier. Dette gjør at du smelter hjerter rundt omkring her skal jeg love deg 🙂

Ha en fantastisk dag med dem du vil, og slutt aldri å blogge. Du vil klare alt du bestemmer deg for, det VET jeg bare 🙂

 

Gratulerer med dagen i går da Movingon <3 Litt gjenbruks-kake 😀 og gjenbruksinnlegg

Bursdagsklemmer fra meg <3<3

17 kommentarer
    1. GODE FINE deg!
      som jeg sa tidligere i dag, du skal ikke unnskylde deg, det får du ikke lov til kjære fine deg<3
      det her innlegge er så utrolig fint, husker jeg tok til tårene av det i fjor<3
      Igjen Tusen takk skal du ha!!
      Dagen var knall bra og kosa meg like mye i dag !:D

    2. Gratulerer med overstått til henne. Må ta meg en tur inn til henne jeg også. Jeg har også lært henne å kjenne henne slik om du. Bortsett fra at mannen er ute av bildet nå. I tilfelle du ville slette det 🙂

    3. For et fint innlegg og masse grattis med overstått til fineste Movingon <3 Ingenting er som bursdag 🙂 Ha en super kveld søs og stooor god klæm <3

    4. Jeg kan ikke begripe hvordan du kan klare å folde styr på hvem som har bursdag, jeg er kjempe imponert! Jeg klarer nesten ikke mine nærmeste :-))

    5. Gratulerer med gårsdagen til henne!💐 Det er så koselig med de bursdagsinnleggene dine, og litt for seint gjør da sikkert ingenting.💕

    6. Har vært inne å gratulert henne nå…har ikke oversikt over noen bursdager her på bloggen jeg…så syns du er super..ikke rart om man har glemt en en sjelden gang .. Koselig innlegg til fine movingon 🙂 Klem til dere begge <3

    7. Fantastisk fint blogg innlegg på etterskudd 🙂
      nydeligste fineste movingon <3<3 eg glemte henne også midt oppi alt mulig merksnodig som skjer for tiden....føler meg som en yberdårlig bloggvenn......men eg vet at det vikkje hun ha noe av.så får ordne noe.....:) supermasse gratulerer til en av de vakreste <3<3
      klemmetingene til min fine venn som alltid husker på <3

    8. Alltid koselig å få bursdagshilsner litt i etterkant..får så mye på selve dagen..så greit å få andre dager også..hihih. Bursdagshilsen fra meg også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg