Frøken Frodith kvesser “rødblyanten”…. ;-)

Ja… Da er det tid for tentamen igjen her inne… Det er snart sommer, og litt trening og forberedelser trengs før EKSAMEN…

Så da gjelder det for Frøken Frodith å få sjekket om du har fulgt med i timen…

Og har du ikke det, så blir det masse v-er med rødblyanten så klart.. Og HAR du fulgt med blir det beste karakter OG premie!!!

Spørsmålene er like enkle som til vanlig, og nå MÅ du da kunne svarene snart?? He-he…

Hvem er disse bloggerne under her?? Svar må leveres innen fredag kveld kl 22 i kommentarfeltet 

 


1)

 

 


2)

 

3)

 

4)

 

5)

 

6)

 

7)

 

 


#konkurranse #bloggere #tegninger #premier

 

13 kommentarer
    1. Nr 6 er: missmusicalqueen
      Nr 2 er: Pittbulljedda
      Nr 7 er: Seljordslia
      Nr 3 er: Magiskliv
      Nr 5 kan være matogkakeoppskrifter
      Nr 4 kan være Elin fra Eveleve
      Nr 1 vet vi ikke.
      Men vi har i alle fall forsøkt 2 ganger nå etter en lite hjernevridning 😉

    2. Nr 7 er i alle fall Seljordslia… Det likner i alle fall veldig på henne!
      Nr 4 kan være Elin fra Elevele.
      Kan dessverre ikke si hvem de andre er da vi ikke har peiling 😛

    3. Åhh, dette var vanskelig- jeg kan noen av de, men jeg trur ikke jeg kan alle :O Men, jeg prøver meg 😀
      1. Evaswindow.
      2. Margarites.
      3. Unni/Magiskliv.
      4. Tattavkvinnene
      5. Søtmonsen (matogkakeoppskrifter).
      6. Missmusicalqueen.
      7. Seljordslia.
      Jessda- jeg trur jeg greide det ganske så bra altså 😀

    4. Åh, sånt er gøy altså!👍 Jeg liker å løse oppgaver.😊 Denne fangen har jeg ikke gjort så kjempemasse research, men jeg har jo lest bloggen din en stund. Mine svar er:
      1) Evaswindow
      2) Margarites
      3) Unni/Magiskliv
      4) Sara/Tattavkvinnene
      5) Søtmonsen
      6) Missmusicalqueen
      7) Seljordslia

    5. Hiver meg med før jeg må løpe på jobb. 🙂
      1. Evas window
      2. Margarites
      3. Magiskliv
      4. Tattavkvinnene
      5. Søtmonsen
      6. Missmusicalqueen
      7. Seljordslia
      Tror jeg fikk med alle. Morsomt dette. 🙂
      Ha en fin dag.

    6. Nå har jeg tenkt, (og jukset litt), og kommet frem til de to siste også…tror jeg. Da blir listen sånn
      1- Evaswindow
      2- Margarites 🙂 (Denne måtte jeg jo klare)
      3- Magiskliv
      4- Tattavkvinnene
      5- Søtmonsen
      6- Missmusicalqueeen
      7- Seljordslia
      Og da erklærer jeg mine svar for avgitt, og regner med at jeg sover godt til natten likevel 🙂 Klemmer <3 <3

    7. Nå dukker det der genet mitt med “ikke å ha kontroll” opp igjen. Jeg vet jo at jeg har sett disse tegningene før, men så husker jeg ikke alle. Noen er bloggere jeg bare har besøkt sporadisk, andre kjenner jeg litt bedre. Så jeg kommer med noen foreløpige svar 1- tror jeg er Evaswindow, 2-er grei – Margarites 🙂 3-er magiskliv, 4 og 5 er foreløpig usikre – jeg synes å huske tegningene, nr 6 er Missmusicalqueen og 7 er Seljordslia. Må gruble litt mer på de to siste. Du skal se at jeg ligger søvnløs i natt og vrir hjernen for å komme på når jeg så disse og hvem de er 🙂 Klemmer herfra <3

    8. Nei..jeg klarer ikke alle her gitt!! Kan kanskje gjøre litt arbeid og sjekke vennene dine her..men akk..ikke flink til å gjette jeg altså..Sorry!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg