Noen som ikke har fått kake??? (bursdags-snoke-innlegg)

 

Ja, det kan du få….

Alle her inne vet at jeg ikke er noen “Master-chef” eller har vunnet ” Kake-krigen” eller noe i den gata der…Jeg kan knapt lage særlig vellykket mat bare til meg og samboeren… MEN…alle vet også at jeg er en skikkelig “Bakemester- Harepus” når det kommer til Cyber-kaker!!

 

Jeg kan bake ALT her inne nemlig. Og ganske så fine kaker om jeg må få si det selv… Hva de smaker, vet bare de som får dem…OG de blir som oftest utdelt på bursdager…

Vel, så om du har en bursdag jeg ikke vet om…så har du sjansen nå til å fortelle meg det…Og litt andre småting jeg TRENGER å vite her hos meg 😉

Og siden jeg er litt grei får du vite litt om MEG først…

Og så DEG….

Så da er spørsmålene mine til deg:

1) Når har du bursdag? Dato…

2) Hvar jobber du med/studerer/driver med til daglig?

3)Hvor liker du å reise?

4)Hvordan type filmer liker du?

5)Hva er favorittfargen din?

6) Hva er hobbyen(e) dine?

 

 

#bursdager #informasjon

28 kommentarer
    1. 1. T har bursdag 24. Februar og Y har bursdag 19 april.
      2. Jobber med frukt hage som vi selv eier, hundene våre og bloggen.
      3. For oss er ferie ferie, uansett om det er i Norge eller til Himalaya.
      4. T elsker grøss, sience fiction, action og sånn. Y elsker nok mer krim, kjærlighet, drama og komedie. Men kan gjerne se grøss om T er i nærheten og gjerne med en pute 😉
      5. T sin er definitivt blå og Y sin er rosa.
      6. Foto, film, serier, spill, lesing, skriving og matlaging.

    2. Så koselig at du har lyst til å samle inn slik info – du er virkelig god du <3 Og lager de beste cyberkakene 🙂
      1) 02 februar - ble 30 i år
      2) Jeg jobber som barne- og ungdomsarbeider i en barnehage, men håper på å komme inn på skole til høsten
      3) Så langt har jeg reist mest til storbyer, og London er en soleklar favoritt 🙂
      4) Drama, dramakomedier, romantiskekomeider, komedier, action, tegne/animasjonsfilmer
      5) Lilla
      6) Foto, blogg, lese og scrapbooking
      Håper du har hatt en fin helg, og har en fin 1 mai 🙂

    3. 1) Når har du bursdag? Dato… 28. august
      2) Hvar jobber du med/studerer/driver med til daglig? Jobber i butikken
      3)Hvor liker du å reise? Ingen favoritt egentlig, men skal bli flink til å reise rundt i Norge
      4)Hvordan type filmer liker du? Komedier, Romantisk og litt fra virkelighet
      5)Hva er favorittfargen din? Ingen favoritt tror jeg..haha liker alle farger
      6) Hva er hobbyen(e) dine? Lese, skrive, spise god mat med familien og venner
      Husker du hadde lignende innlegg for en stund siden, like koselig 🙂

    4. 1) Når har du bursdag? Dato…22 januar
      2) Hvar jobber du med/studerer/driver med til daglig? uføretrygdet. utdannet hjelpepleier og legesekretær
      3)Hvor liker du å reise? Reise rundt med bobilen, eller til campingvogna på Haglebu.
      4)Hvordan type filmer liker du? Komi, lovestory, dokumentar!
      5)Hva er favorittfargen din? Grønn!
      6) Hva er hobbyen(e) dine? Foto, hund,blogg og tur i skog og mark,
      Mener jeg har nevnt bursdagene min før..men nå kom det flere spørsmål..så da svarte jeg på alt jeg.. Er jo så koselig når du husker dager! 🙂 Snart bursdag du da! Hurra! og stoooort tall! Ha en god kveld!

    5. 1) Når har du bursdag? 18.09.91
      2) Hva jobber du med/studerer/driver med til daglig? Er ringevikar litt over alt, kjører litt lastebil, litt pickup med 6 meter tilhenger og litt følgebil 🙂
      3)Hvor liker du å reise? Over alt! Har ingenting å si hvor! Jeg elsker å reise! <3
      4)Hvordan type filmer liker du? Jeg elsker klissete jentefilmer, action og fantasy 🙂
      5)Hva er favorittfargen din? Grønn! Uten tvil <3
      6) Hva er hobbyen(e) dine? Barn, biler og tv/film/serier 🙂

    6. Tror du allerede vet det, for jeg har vært superheldig å få kake av deg før..men anyways;)
      1) Når har du bursdag? Dato… 5 September 1986 (HJELP 30 i år)
      2) Hvar jobber du med/studerer/driver med til daglig? Omsorgsarbeider, jobber i barnehage
      3)Hvor liker du å reise? Så lenge det ikke er et sted dem spiser hunder, så kan eg reise de fleste steder.
      4)Hvordan type filmer liker du? Hmmm..liker det meste egentlig.. komedier best da, og sånne veldig sience fiction i retning 5 elementet..matrix osv da detter jeg helt av.
      5)Hva er favorittfargen din? Omtrent alle blåfarger, turkis og lilla.
      6) Hva er hobbyen(e) dine? sang, teater og hest.

    7. 1. 4. juni 1981
      2. Jeg er ferskvareansvarlig på Rema 1000 Solvang i Haugesund
      3. Til hjemlandet mitt Vietnam, men liker syden der det er sol og atter sol
      4. Komedier, familie, animasjon, drama
      5. ROSA
      6. Foto, tekniske duppeditter

    8. Jeg har fått bursdagsinnlegg fra deg, så meg har du dato på. Det begynner å bli ganske mange datoer å huske på for deg, for ikke å snakke om alle cyberkakene du må lage. Det er bra de ikke trenger å stå i kjøleskapet 🙂

    9. Jeg har bursdag når det er snø og vinter, 6. Januar
      Jobber som psykiatrisk hjelpepleier på natt i en demensavdeling pluss litt ekstra dag/kveld
      Jeg er glad i å reise overalt….
      Filmer: drama og thriller, pluss dyrefilmer…
      Farge: klesskapet mitt sier svart og jord, men jeg er egentlig veldig glad i mange blånyanser
      Hobbyer er foto, hund og bridge 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg