Det var rett før jeg “logret” av glede… ;-)

Etter to dager med bilder som ser ut som de er overstrødd med SAND eller noe rart… så fant jeg ut at alle de fine gavene jeg fikk på bloggtreffet skulle komme ut med mer lys og med skikkelig kamera 🙂 

Bergens-babesene er altså så nydelige på alle måter. Jeg kunne blitt en uke i Bergen jeg, og tilbrakt ettermiddager på ulike kafeer med den gjengen: løst verdensproblemer, kjatret om viktig og uviktig, ledd høyt og hemningsløst og sittet i fortrolige samtaler…Bare fordi de er en fryd å være sammen med.

(Her er noen bilder fra i sommer OGSÅ, så man kan se dem litt klarere)


 

(og et av de beste bildene fra mandagen 🙂 )

 

 I tillegg hadde flere av de med seg gaver altså til meg på mandag. Det visste jeg virkelig IKKE!! Jeg ble så overrasket og så glad atte. Og så FIIIINE gaver også <3 Og som flere av mine bloggvenner vet er jeg jo en skikkelig GAVEHUND!! Elsker pakker, ting med papir på, som jeg ikke vet hva er…. SÅ det var rett før jeg logret med hele meg… i pur glede…

 

Fikk denne nydelige vesken fra Desigual av Inneuteferdig.blogg.no. Hun har dilla på Desigual-klær og andre ting derfra, og hun VET at jeg har det også 😀 Kjempeglad for den <3

 



Denne nydelige pungen fikk jeg av Lisbethpedersen.blogg.no. Og hun hadde laget den selv!! Er ikke den nydelig?? Hjemmelaget og alt <3

 



Bolle laget av vinylplate og gode kaker, som var ment som ROM-godt 😉 fikk jeg av Kjersti (minmatgaleverden.no) Kreativ og flott <3 Det VAR flere kaker oppi bollen altså… 

Begge deler laget av henne så klart 😉

 

Fikk ansiktsmaske av Cuskima Deilig 🙂

 


 

Og fikk dette nydelige sitteunderlaget i flotte farger, av Margarites, som hun hadde laget selv.  Se med de fine sommerfuglene da. Det er jo liksom MEG. Ble kjempeglad for det <3

Tusen takk jenter for kvelden , for samtalene, for latteren og for alle de flotte gavene <3

 

Og til deg som leser hos meg: Tusen takk for at du kommer innom- setter stor pris på deg.

Ha en nydelig helg! Det skal hvertfall jeg ha 😉

 

#bloggvenner #gaver #venner #samtaler #takk

 

23 kommentarer
    1. Så koselig at du likte gavene, og jeg synes i alle fall det er morsomt å gi noe når det ikke er forventet. Og så koser jeg meg med å lage gaver til spesielle personer, som her når jeg fant ut at jeg måtte ha sommerfugler på. Og siden du snart har stor dag, så var det ekstra gøy å kunne lage noe spesielt. Nå er det langhelg her, og jeg drar til internettfri sone. For mobilen liker jeg ikke å bruke – det blir så smått der… Ha en herlig langhelg, og takk igjen for at jeg fikk møte deg -og de andre – når du var i Bergen. Klemmer <3

    2. Eg har jo sett gavene før eg da,men jammen fikk du mye fint……nå får du snart noe mer av meg vet du, den masken var bare en *ventegave* :D:D
      ønsker deg en magisk dag fineste du og så håper eg at du får en superflott fritorsdag det skal eg ha,men aller først skole i kveld 🙂
      <3 klemmetingene

    3. Ja DET var mange flotte gaver! og alt passet så perfekt til DEG! Herlig! Da skjønner man at de kjenner deg.. 🙂 Ha en strålende god dag! Flotte bilder!

    4. Så fint det sitteunderlaget var, perfekt å ha med på tur! Var virkelig SÅ koselig å møtes alle, inkludert deg, som er en slags 40+Bloggdronning, du som fører oss sammen, du som er “lederen” i bloggblokka, enten du vil eller ikke, hehe Du er liksom blomsten du da, og vi andre bier som blir sugd til deg, og som samtidig finner vennskap oss i mellom, via deg og dine påfunn. Plutselig sitter vi der og summer så koselig sammen, hehe. Ha en perfekt onsdag! klemmer<3

    5. Som jeg sa i går.. må være herlig med sånn jenteturtreff. Det deles jo mange tanker på en blogg men er jo noe helt annet å treffes på den måten. 🙂 Dere er flinke.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg