Glede seg OVER og glede seg TIL :-)

Den beste følelsen i verden sitter langt nede i magen.

Den kiler og blafrer….og lager små veier..

…fra magen og helt ut i fingertuppene..

Den beste følelsen er varm og god, med en ekstra liten PIFF…

Den beste følelsen i verden er SOMMERFUGL-følelsen:

GLEDE SEG TIL

Den er full av håp og spenning, og gjør noe med hodet mitt..

Den lager livet slik jeg ønsker det…

For jeg kan selv skape det livet jeg vil,

med en liten PUFF av sommerfugl-følelsen og en sterk vilje…

“Lillesøsteren”- GLEDE SEG OVER– er minst like viktig..

Den følelsen bor på samme sted der nede i magen…

Og gir meg evnen til å glede meg over de små ting i livet..

De tingene som ER livet…

 

Jeg er en sommerfugl og har magen full av dem..

Deilige følelsen- deilige livet..

 

 

Dette er siste del i En bitteliten Challenge, som Marielle satte i gang. Det er min favorittfølelse som er dagens tema. Og det er helt klart GLEDE SEG TIL og GLEDE SEG OVER.

Og her er det jeg for tiden gleder meg til og gleder meg over: 
 

Hva er din favoritt-følelse?

Har du noe du gleder deg til eller over om dagen?

 

#daddachallenge #favorittfølelsen #gledesegtil

31 kommentarer

Siste innlegg