Gråtende barn eller storøyde katter…?

Nå vet jeg ikke om dette er like populært som “gråtende barn” var i sin tid…For det var jo noe ALLE hadde på veggen hjemme. Men da jeg så disse i byen i dag fikk jeg litt samme følelsen…

ELLER følelsen man får av den LURE katta i “Shrek”. Disse store , store øynene som har til hensikt å lure deg på en eller annen måte , med all sin uskyldighet ;-D De selger sikkert bra, på grun av de øynene ….

Artige er de hvertfall…Kunne gjerne hatt en sånn en på veggen jeg ja… 

Og her er PUS fra “Shrek”...

 

Hva synes du om katte-bildene de selger på gaten i sentrum?

Noe du ville hatt på veggen?

 

#naivistisk #bilder #katter #uskyldig

28 kommentarer
    1. De var da søte syntes jeg. Kunne godt ha tenkt å ha noen av disse på veggen… Jeg elsker kattebilder, men ville nok ha fylt opp alt for mye :o))

    2. Hehe, tror nok ikke jeg hadde kjøpt nei. 2 av 3 bilder i stua vår er biler, det siste er av mine avdøde besteforeldre :p Tror kanskje ikke storøyde pusekatter hadde passet så godt inn :p

    3. Vettu, jeg eller “gråtende barn” bildene!
      Jeg arvet ikke mindre en 4stk av mormor, så to av de er faktisk på veggen min! Hahaha
      Usikker på om jeg ville hatt noen av de kattebildene på veggen! Kanskje!
      Men har et av min egen pelsball på veggen, de telles vell det? Hahah

    4. Søte og morsomme…men – nei, jeg ville ikke hatt en sånn katt på veggen. Jeg ville nok heller ikke ha hatt “Elg i solnedgang” eller “Gråtende barn” Er nok mer glad i blomster, trær og landskap enn folk og dyr, når det komme til å “ha dem på veggen”! 😉

    5. var søte men disse hadde eg ville hatt på barnerommet, gråtende barn vel den perioden er fordi både med barna og bildene av dem 😀 <3

    6. Helge: Ja, vi har to kattebilder i tegning, og to i keramikk vi. Jeg likte disse litt 😀 Litt morsomme, og med de uttrykkene i øynene 😀 Herlige 😀 Jøss, en katt i en katteseng i en bil 🙂 Får være med på tur liksom 😀 Ja, man får farte litt i varmen. God bedring med ryggen 🙂

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg har litt naivistisk stil, så jeg kunne godt hatt ett av disse 🙂 I gangen eller noe. I stua har jeg to katter allerede, lange og tynne 😀 Og et par keramikk-katte-bilder. Liker sånn med barnslig uttrykk jeg, blir liksom litt glad av dem 😀

    8. Fantastiske fine bilder det der. Og jeg kunne nok ha tenkt meg et par av disse på veggen f.eks gangen eller både i stua og i gangen. En katt er alltid et pent motiv, så forresten en katt i en bil idag som lå og sov så søtt i sengen sin. Har farta litt idag tross for ryggplager. Ha en fin kveld.

    9. Hihihi..nei, jeg syns det er litt tegneserie aktig..liker ikke det..MEN gråtende barn har jeg..hihihi. Men søte er de..jada..men på et barnerom..hihih.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg