En flodhest i anmarsj, trenger gode sko ;-)

Du som har kjent meg en stund her inne, vet at jeg føler meg LITT tung i løpeskrittene noen ganger… Så det betyr ikke at jeg synes jeg er tjukk eller noe…Jeg er helt alminnelig i formen, og klager ikke på det… Men når det gjelder løping…eller det JEG kaller løping… så er det altså ingen gaselle som kommer løpende nei… Det minner nok mistenkelig om et LITT tyngre dyr…

Så man må hvertfall skaffe seg sko med den beste demping, og gjerne med litt SPRETT i også…så selve løpingen går unna litt lettere…

Jeg investerte derfor i en skikkelig gode jogge- sko i dag…For etter ruslingen i Italia, så skader det jo ikke om jeg prøver å bli litt sprekere her hjemme igjen også… Og at skoene er TURKISE… vel , det GJØR jo ikke noe…? Greit å ha fint utstyr når man skal dundre nedover bakkene, slik at det kan matche t-skjortene….. 😉

 

 

Løper du lett og greit? 😀

 

#sko #flodhest #løping #joggesko

31 kommentarer
    1. Jeg løper virkelig ikke…, vel jeg prøver å jogge på tredemølla, men det blir ikke mer enn to minutter eller mindre. Jeg tror rett og slett ikke det er sunt, i alle fall ikke for meg med jogging. Men liker å gå da…
      De skoene ser ut til å være veldig gode, med mye demping på? Løp forsiktig da, om du må…:)

    2. Hihi, jeg fikk rett når det gjaldt fargen på skoene dine :o)) Denne damen eller flodhesten her løper ikke under noen omstendighet. Dels på grunn av vekten, men også på grunn av den forbaskede artrosen jeg har i ankler, knær og hofter…. Jeg går ganske fort da :o))

    3. Hanne Beate: Ja, i dag har jeg gjort litt begge deler. Det var skikkelig deilig 🙂 Ikke bare løp og ikke bare gå. Og sola skinte og Katie Melua på øret 🙂 Ha en strålende søndag selv <3

    4. akbhandy: Jepp,du gjettet riktig 🙂 Nei, jeg hadde ikke løpt på over et år nå 😀 Men fikk prøvd LITT i dag da…Gikk og løp om hverandre 🙂 Deilig, ikke så vondt i menisken heller når jeg byttet på litt 🙂

    5. Så fine joggesko, – lurt å ha gode sko når du skal gå rundt i Italia. Jeg jogger lite, men er glad i å gå på tur og gjerne i skogen. Sykle er også gøy, – da kommer man litt fortere fram. Ha en super søndag!

    6. Turkise joggeskosko ja. Da gjettet jeg riktig. 🙂 Flotte var de. Når det gjelder løping, kan jeg ikke skryte på meg at jeg løper som en gaselle. Nå blir det ikke mye løping på meg, kun når ungene stikker av i barnehagen. Men i yngre dager, da man holdt på med idrett, ble det bestandig en slik lyd, som du beskriver. Så jeg er nok ikke noen god løper. :-). Ha en fin søndag.

    7. Fru Stussli: Ja, du bør hvile litt i dag 🙂 Så moro at du skal på tur også. Blir vel fine bilder på Instagram kanskje? 🙂 Jeg skal gå tur i dag 🙂 med nye sko 🙂 masse god-klemmer <3

    8. Wow! For noen knæsje jobbesko <3 Det der blir noe å gå rundt meg i Italia og ikke minst løpe rundt på når du kommer hjem.
      Hodet mitt har lyst på løpetur i dag, men kroppen sier, nei takk. Etter mange timer som servitør i hæler i konfirmasjon i går er beina fornøyd med å tusle rundt i hagen. Dessuten sier huset at jeg burde gjøre litt hjemmeting før vi setter snuten mot Vilnius på onsdags morgen. Så da blir det klesvask og rydding i dag. Så er belønningen en skikkelig løpetur i morgen tidlig (hvis jeg får unna husarbeidet i dag)
      Ha en fortryllende søndag!

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, nå styrer jeg litt med vonde menisker, så har ikke løpt på en stund. Men GÅ kan jeg jo alltids gjøre 🙂

    10. Ja, de var turkise ja! Selvfølgelig..da har du jo mye som macher! Gode sko er veldig viktig! Jeg er ingen løper jeg heller..men det kommer ikke an på skoene! hihihhi. Hadde kroppen vært litt bedre smurt, og trimmet, så skulle jeg nok ha løpt som en antilope!! hihih.

    11. charlotte79: Ja, det er noen som kanskje har kjent meg litt lenger, og vet jeg velger turkis på nesten ALT 😀 av klær og sko og sånt 😀

    12. Tone: Ja, det er veldig viktig, så jeg slo til. Jeg har noen fra før, men de er ikke gode nok HVIS jeg skal løpe litt igjen også 😀 Skal prøve mine i dag ved elva 🙂

    13. Kan ikke skryte av mine løpeferdigheter heller haha fordi jeg har absolutt ikke kondis til det. Men jeg liker å gå og jeg går mye på jobb og. Så gode joggesko og demping må jeg ha 🙂 gratla m ny turkis joggesko 😉

    14. Eg løper strengt teke ikkje før eg har ein elefant i hælane, og då kan du nok sjølv kome fram til at svaret på spørsmålet ditt er “nei” 😉

    15. Jeg er nok ikke så VELDIG elegant i løpesettet, nei! Litt kalvbeint og klønete! 😉 Ellers gjettet jeg riktig på skofargen…..fikk det så sterkt på følelsen! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg