Sinnataggen .. ;-)

Ja…ikke at JEG er så sinna ofte… Du som har kjent meg en stund, vet jo at jeg faktisk strever litt med å bli sinna…. For av og til er det på sin plass å faktisk BLI litt sinna… Men det er ikke ofte det skjer…jeg ender som regel opp med å bli lei meg, og litt innadvendt om livet  eller noen trøbler med meg..

Men jeg har da vært og sett Sinnataggen i det minste.. Og sånt blir det tegning av… Denne tegnet jeg etter å ha besøkt Sinnataggen for et par år siden…

 

 

Og jammen kan jeg VÆRE SInnataggen også, sånn på oppfordring…hvis jeg MÅÅÅ…

 

Og i fjor, sånn rundt omtrent på denne tiden, var jeg Sinnaruss til og med… For jeg hadde en umulig nabo, som oppførte seg som en drittunge, spilte musikk og herjet dag og natt, som om han skulle være midt i russe-tida…Selv om han var godt opp mot 30 år… Og da drømte jeg om å være Sinna-russ nede på gressplen foran blokka…og stikke fram en kjempelang plakat forbi vinduet hans……Og drive med DEMO…på utsiden..

 

Og her i går var jeg jammen meg Skygge-Sinnataggen også… Langs elva…Og det uten å være det minste irritert en gang… He-he..For Sinnataggen kan ha mange former nemlig…Også skyggevarianten 😀

Har du vært Sinnataggen noen gang? 😀

 

 

#sint #sinnataggen #vigelandsparken #skygger #foto #humør

31 kommentarer
    1. Skygge-sinnataggen var kul! Og de andre tegningene dine også. Jeg blir som regel ikke sint, selv om jeg ofte hadde tenkt at det kunne vært godt å få “blåst ut” litt frustrasjon. Som regel smiler livet til meg, og jeg smiler igjen 🙂 Klemmer <3

    2. Jeg er sinnataggen nesten hver dag jeg…. Blir sånn ser du når man er ei ordentlig kruttønne. Jeg er aldri langsint, men farer opp å freser å bærer meg en til en stund. Så er jeg ferdig med det 😉

    3. Haha, jeg tror mange blir glade for å se deg rundt omkring i Oslo. Som Sinnataggen, eller i giraffkostymet, eller hva det enn er du finner på. 😀
      Jeg er ikke så sinna nå lenger heldigvis, og det er vel fordi jeg ikke har noe å være sinna for lenger. Og DET igjen har nok å gjør med at lunta mi har blitt lengre med årene. Ikke dumt, egentlig, å la lunta gro litt. Men sånn en nabo som du hadde, det har jeg heldigvis ikke vært borti, altså. En skikkelig lunteforkorter, tenker jeg vi sier om ham.

    4. De nærmeste får nok merke Sinnataggen i meg noen ganger, men som oftest blir jeg lei meg når noen snakker negativt til meg. De tar så mange flotte skyggebilder, og artig hvordan du får omgivelsene til å passe inn også!💕

    5. Sinna-skyggen var ikke verst altså! Herlige tegninger og, husker de. Jeg har bilde av Guttene ved siden av sinnataggen, like morske som du var, de var vel 4-5 år 🙂 Nyt dagen, helt uten sinne .) klemmer<3

    6. Holder det som regel inni meg…men av og til…da altså..hehe…. :)) Herlige bilder og tegninger.av sinna Frodith..greit å få det ut via bilder og tegninger….Fin han sinnataggen i Frognerparken også :))
      Kos deg i varmen :)) Klem <3

    7. Hihi….sinnafrodith 😉
      Er jo ikke noe kjekt når noen er sinte, men av og til er det nødvendig ja. Jeg kjenner meg godt igjen i deg. Jeg er utrolig tålmodig, og det kan være fryktelig irriterende for meg selv. Jeg klarer ikke å bli sint så lett. Jeg kan bli irritert, men jeg holder det inni meg, som du gjør, og blir lei meg og innadvendt. Men urettferdighet som mobbing, om jeg ser det, da kommer sinnaeva ut og sier fra….ettertrykkelig! Men det er vel det eneste som er garantert, at jeg blir sint og viser sinnet hvis jeg ser mobbing og urettferdighet.
      Jeg ønsker deg en glad dag jeg Frodith <3 Uten sinte fakter 🙂 Gooood klem fra meg <3

    8. God morgen 🙂 Jeg har et bilde av min yngste datter og sønn som poserer slik, helt ubetalelige bilder. Det å ikke kunne bli sint er vel det forbaska snill pike syndromet, å være sint er vel like naturlig som å bli lei seg eller å bli glad osv. Men mange er nok blitt indoktrinert med at det å være sint skal man ikke, og noen har dessverre lært å være det for mye 🙂 Å leve er ikke lett, de kan prøve de som vil 🙂

    9. Jeg er Sinnataggen stadig vekk jeg! Men det er stort sett bare mine nærmeste som får oppleve det. Jeg er også Sinnataggen for meg sjøl! Da banner og sverter jeg – og tramper i gulvet! Det kan gjøre godt når frustrasjonen tar overhånd. Dessuten plager jeg ingen andre med utblåsningene mine når jeg tar dem i enerom! 😉 Husker godt at du var både Sinnatagg og Dame med Hårruller i fjor. Godt at dere har funnet et roligere sted! 😀

    10. Så flotte bilder av en veldig sinnatagg! hihih. ja, jeg har vel aldri vært sinnatagg! jeg bare syns alle andre er det..hihih. neida..men den ene sønnen min lignet VELDIG på sinnataggen når han vær bitteliten..så vi sammenlignet det veldig ofte.. Ha en sinnafri dag idag!

    11. Hehe, jeg er sinnatagg stadig vekk jeg, dog ikke så sjarmerende sinna som du er på disse bildene. Forøvrig er målet mitt å besøke Sinnataggen denne sommeren, for det har jeg ikke gjort siden jeg var barn, og jeg ser nok både Sinnataggen og hele parken i ett nytt lys nå i voksen alder 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg