Jeg er den heldigste grisen EVER :-D

Kan du tenke deg noe heldigere gris enn meg?? EN uke fri helt plutselig, reise til den fineste sukkertøy-byen og traske i andre sukkertøy-landsbyer i en UKE!! Og jeg reiser i morgen tidlig, eller i natt egentlig..

Ikke noe med det, men i går fikk jeg jammen meg en pakke i posten igjen!! Av Kjersti- Minmatgaleverden.no. Hun hadde SPART å gi meg den når jeg var i Bergen, fordi hun visste at jeg elsker pakker i posten. Så da kom den i posten, i går. 

 Og likevel… jeg FIKK jo gave i Bergen også av henne, men i går kom ENDA en.

Det var denne nydelige vesken inni:

Så er ikke jeg verdens heldigste så vet ikke jeg!! Oi, så gøy det er å ha bursdag snart <3  

Og KJERSTI: Du er den søteste knuppen EVER altså<3 Er så glad for alle fine stunder vi har hatt til nå, og vet det blir flere <3 Tusen takk for gaven

 

Nå skal jeg kose meg i 7 dager på tur, jeg har litt reisefeber, løper til og fra, pakker og surrer. så blir nok en litt rar kveld her. Jeg kommer til å blogge på turen, men det blir nok mest bilder ja 🙂 Som en slags Blogstagram 😉 Så vet du DET 🙂  

Kommer noe skygge-greier i kveld, men ha en fin kveld så lenge <3

 

Er du en heldiggris? 😀

 

 

#gaver #tur #heldiggris #heldig #reisefeber

 

17 kommentarer

Siste innlegg