Cinque terre- 21. mai

To ting sto på programmet i går: Det ene var å se Det Skjeve Tårnet i Pisa….OG det andre var å finne Desigual-butikken …

Først dro vi til togstasjonen i La Spezia, i otta… Og uten mat og drikke, men veldig lattermilde, dro vi avgårde på mårra-kvisten..

Trappen til Den spennende dagen… 😉

Framme i Pisa var det bare å trave ned gågaten, for å finne både Skjeve Tårn, og Herlige Butikker…

Og stor var lykken da vi fant butikken… 🙂

Foccacia-pause måtte til, skulle vi holde hele dagen 🙂

Jeg simpelthen elsker Foccacia har jeg funnet ut … 😀

Lekingen med Det Skjeve Tårnet tok hvertfall et par timer tror jeg …he-he…

Og her er fangsten hos Desigual: en ny svart kjole, med spennende hulle-mønster med farger under 🙂

Og denne t-skjorten kjøpte jeg IKKE hos Desigual, men fin den også, når jeg er i det litt mer “røffe” hjørnet… 

Ha en fantastisk dag,  nå er vi på farta 🙂

 

#reise #Pisa #Desigual #klær #kjole #

 

19 kommentarer

Siste innlegg