Frodith finner formen ;-)

Veldig klar for dagen i dag. Frisk og rask på mårran selv med et par bråkete naboer i rommet ved siden av, som både festet og “hadde seg” litt, halve natta. Nå har vi kjøpt sov i ro… 😉

Og turen i dag gikk fra Riomaggiore til Manorola..Og det gikk veldig mye opp…

Opp…opp..

Og mer opp…

Til vi var svette som et par skiver ost på toppen der….

Og da skulle det gå bare NED….

Og det var stupbratt..Og vi måtte holde oss fast..

Nesten litt skummelt..

Jeg kjøpte briller i dag…Peace and love…;-)

Turen i dag skulle ta 1 time fikk vi beskjed om… Men vi brukte 2 så klart..

 

Har du hatt en bra dag?

 

#fottur #hiking #sol #opp #ned #svett #trim

 

14 kommentarer
    1. Så herlig. Men slitsomt med så mye oppover. Likevel frister turen dere har, så en dag vil jeg dra dit. Dere to kommer til å bli superspreke, og trenge en avslappingsferie når dere kommer hjem <3

    2. For en nydelig utsikt! Flotte bilder fra turen! Ja det er verst å gå nedover, ja..ihvertfall når det er så bratt! Godt dere har fått tak i “sov i ro”, håper dere får sove godt i natt :)) God natt!

    3. Nå blir dere spreke! Fantastisk utsikt, da!! En gang jeg var med ei venninne til syden, var det noen som “Hadde seg” noe voldsomt i naboleiligheta. Venninna mi ble så irritert at hun spratt opp og begynte å hoppe i senga, så det knaket. DER skulle de elskovshungrige liksom “få igjen”. Jeg fikk latterkrampe av hele “Showet”….;)

    4. Sånne naboer har jeg også hatt, både hjemme og på ferie..hihihi!! Jeg tenker at de nye turkise joggeskoene har vært et godt kjøp, nå som du er ute på så flotte turer :o)) Kos deg videre i varmen :o))
      Her har det blitt ryddet og vasket til den store gullmedaljen, sånn at alt er klart til i morgen. Lurer litt på hvorfor man utsetter seg for dette, men det ligger nok bak i hode at det skal være prikkfritt når man får gjester… Så ser de mest sannsynlig ikke at man har gjort det en gang :o))

    5. Fy fader nå er jeg imponert,, rene fjellgeitene jo,, men vakre sådanne 😀 Snakk om ferietur,, men du allmektige,, dere gørrkoser dere og da er det innertier.. tusen takk for turen. Ble nesten litt andpusten 😛

    6. å som dere koser dere,selv synes eg det er digg å få gå slik når det er skikkelig varmt )) knasen var du også i stilige briller hi hi ,nyt ferien videre,))

    7. Herremin for en klatrettur! men skjønner jo at man vil det når man ser DEN utsikten på toppen!! Men jeg liker dårlig nedover også jeg..da mister jeg fort balansen..Så klart brukte dere mer tid..tar tid å ta bilder..hihih. hadde ikke noe med stigningen det..også måtte dere jo nyyyte turen.. Er gøy å ha gjort det da.. Håper dere får sove inatt, med sov i ro..og de er nok slitne naboen også.. God natt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg