Feiringen sålangt :-)D

Dagen startet med kaffe på senga, som søster hadde ordnet <3 Ellers har vi vært på tur i Corniglia, en liten by på toppen av masse trapper, 377 trinn rett opp 😉 Foccacia og is på toppen.

Sjokolade og champagne  på rommet nå.  Søsters hadde laget tale til meg som hun leste opp her, mens champagnen sprudlet. Jeg lo så jeg skrek, hun lager tale på rim, og det er jo så internt og vi ler av de samme tingene <3

Ellers har jeg fått maaaaange koselige innlegg av fine folk på bloggene i dag <3 DET var kos det!! Jeg har lest alle underveis i dag, men fikk ikke sagt fra at jeg har sett dem før nå i kveld. Tusen takk alle sammen <3 Og tusen takk til alle som har vært innom meg HER og gratulert 🙂 Jeg blir kjempeglad som du vet 🙂 

Her er noen bilder, nå skal vi pynte oss og ut å spise bursdagsmiddag  🙂  Klemmer fra bursdagsbarnet <3

 

#bursdag #tur #feiring #corniglia #mat #champagne #sjokolade 

24 kommentarer

Siste innlegg