Og så var det pakker her også ;-)

Ganske moro å komme hjem også etter å ha hatt bursdag, for her lå det pakker 😀 Bestis hadde vært innom med gaver mens jeg var borte, for hun tar ingen sjangser på å sende i forkant…Jeg åpner jo ALT jeg får før tida 😀 Fikk selfie-pinne, fish-eye-linse og macro-linse til kamera på mobil…(må finne ut hvordan det funker) og en bok 🙂

Og tror du ikke jammen meg, at jeg fikk noe i POSTEN også. Søte Elin, Elevele.blogg.no , hadde sendt meg kjempekoselig kort og SJOKOLADE, og det er jo ALDRI feil 😀 Jeg elsker ting i posten, og det vet hun nok, så jeg ble superglad jeg så klart <3 DET koselige kortet, med masse fine ord. Jeg gleder meg til jeg treffer Elin en gang <3 Tusen takk ELIN for koselig gave <3


 

Her er det null internett og jeg må fortsette å blogge på nettbrett med mobil-data…så blir nok ikke HELT meg selv, før internett er i hus igjen…

Ha en strålende søndag i regnværet <3

 

#gaver #bursdag 

 

 

 

 

27 kommentarer
    1. Helge: Italia var topp, vært i Italia før, men ikke som her 🙂 Godt å komme hjem også, til Hr Frodith og leiligheten og alt her 🙂 vaskemaskin går ja 😀

    2. Gratulerer med gaver 🙂 Det blir nok i alle fall en til etter hvert 🙂 Kos deg videre i regnet – vi ses plutselig 🙂
      Oslopadderegnværsklem 🙂

    3. Koselig med slike gaver når man kommer hjem fra ferie. Sikkert godt og ligge i sin egen seng igjen, pakke ut baggasjen og sette på en stor dose klesvask. Var Italia slik du hadde tenkt deg? Du hadde kanskje lest om byene dere besøkte på nette før dere reiste? Uanset ter det bra og komme seg litt ut. Ha en fin kveld.

    4. Jeg var på postkontoret her om dagen og de bare lo litt av meg og det kan jeg jo forstå med den hukommelsen min og forklaringen rundt der på når og hvor og hvordan 😛 ha ha.. Jeg sendte den jo bare som vanlig post, så jeg kan ikke spore den opp heller 🙁 Men jeg skreiv jo min egen adresse bak, så skulle jo tru den blei sendt i retur til meg om den ikke fant frem til mottaker :/

    5. Min matgale verden: Ja, jeg elsker at de varer og varer 🙂 Nå går jeg inn i siste uke med elever før sommeren, og det kjennes ganske greit 😀 Stakkar, jobber mye i helgene du 😮 klemmer <3

    6. Elin Slåen: Uff, da skulle du nesten etterlyse den pakken? Men jeg fikk 🙂 Så gøy at du og Petter har fargelagt 😀 Fineste ordene også da 🙂 Du er topp <<3

    7. Jeg har fargelagt kortet helt selv altså, med en veldig nysgjerrig nese til Petter som var bortpå for å se hva jeg dreiv med hele tiden 😛 ha ha..
      Så flott at den fant frem- jeg tok adressen litt på husken nemlig, og det går jo sjeldent bra 😛 he he..
      Jeg sendte en pakke til Anne Grete over her for 3 uker!!! siden, og den har fortsatt ikke funnet veien frem (tok ikke adressen på husken der, for den hadde jeg aldri hørt fra før) :O Får jo helt vondt i magen av det der 🙁

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, kjempekoselig 🙂 Ja, kjedelig med nettet, får ikke tegnet og lagt ut, og litt hemmet med kommentarer, innlegg og sånt 😮

    9. Så koselig da!! ja, gøy med pakke i posten!! Så dumt med nettet ditt da..kjedelig når det ikke fungerer! Ha en god kveld!

    10. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Ja det var kjempekoselig 🙂 Jeg liker å feire med en og en jeg, over flere uker 😀 mer kvalitetstid med folk, og litt og litt gaver 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg