Dagens sinnatagg!! ;-)

Selv om dagen i dag har vært gulle-god, med gul parykk og et LYST sinn… så snek det seg inn en SINNATAGG på slutten her nå…Det har seg nemlig sånn, at nettet har falt ut her, noe med noen kabler som var ødelagt ved en mottaker.. eller noe sånne greier…Men så hadde de fått ordnet det da…fikk vi beskjed om… Men her er det fremdeles NULL nett… Og beskjeden fra selskapet vi bruker er bare at DE har ordnet det…. HRMF…


 

Sånt blir man sinna av… SÅ …Jeg fortseetter styret med  nettbrett og gamle bilder.. Og litt blogging på jobb, ETTER arbeidstid 😀 Og håper at det dukker opp noe til slutt… av nett-liknende tilstander 😉

 

Blir du sint på tekniske ting som ikke fungerer?

 

#nett #internett #sinna #teknisk #sinnataggen #nettproblemer

 

32 kommentarer
    1. Den Rutete Skjorta: De feilsøkte og kunne ikke finne at NOE var feil lenger!! Alt var i orden!! Bare at vi ikke har nett 😛 Men det ser ikke de, og kunne liksom ikke gjøre NOE 😛

    2. Ja, det er det verste jeg vet ;o Hadde et lite sinneutbrudd i går da hele pc’en fraus midt inni et spill, så jeg måtte skru av manuelt >.< Da fikk jeg hetta 😛

    3. Fru Stussli: Håper det blir forandring litt fort her. Vi får mase litt her og der og håpe på endring. Jeg blir litt nordlending jeg også 😀 klemmer <3

    4. Blir lett irritert når ting ikke virker. Innimellom lever TV mitt sitt eget liv. Må bla masse og trykke endel når jeg skal ha den rette kanalen. Når pc-en ikke virker er det bare og vente til neste dag da virker det kanskje. Det topper seg når heisen står og jeg må gå trapper 8 etg opp før jeg er hjemme.

    5. Uff, ja det er ergerlig og fortvilende når de sier de har ordnet det og så virker det ikke likevel! Hva skal man gjøre da liksom. Her i huset har vi også bredbånd + mobilt på nettbrett, så da virker alltid én, – såpass at man får betalt regninger. Håper nettet ditt snart er tilbake!

    6. UGH!!! Slike ting får frem nordlendingen i meg.. Føler meg jo så maktesløs fordi dette er jo ting jeg ikke kan fikse selv og heller ikke ting jeg kan få en kompis til å fikse. Jeg må faktisk finne meg i å vente til disse folkene har fikset det 🙁
      Håper det snart er i orden hos dere igjen.
      Nattaklem

    7. Arrgg så kjedelig da!!!! Jeg hadde klikket i vinkel jeg på kunderservicen jeg haha Er så glad jeg har mye datakvote på mobil abn. så jeg har nett om nettet hjemme skulle daue :p

    8. Tekniske ting som ikke virker må være det verste som finnes! Jeg blir irritert, og VIL at det skal funke igjen! Og så føles tiden så uendelig lang når jeg venter på at pc’n på jobben feks skal starte. Den bruker såååå lang tid at jeg har glemt hva jeg skulle nesten når den endelig finner det for godt å komme på – og på riktig nett. Det driver å bytter mellom flere hver gang man forlater et dokument. Grr! Men ellers er dette en herlig dag og solen har vært fremme, og sånn blir det i morgen også. Så da må jeg bare smile 🙂 Klem <3

    9. Jeg blir ILLSINT! Nå har jeg en mobil som slår seg av for et godt ord….. og mannen på Spaceworld nullstilte hele slik at jeg mistet alt unntatt kontaktene mine…….. skritt-telleren har jeg mistet all info for halvannet år….. og jeg blir såååååå forbannnnnnnnnnnnaaaaaa….. <3

    10. DET er frustrerende ja…grrrr..men har dere prøvd å restarte alt! ta ut kontakter, eller skru av og vent..så på igjen.. vi hadde noe tull vi også..og hadde reperatør inne her flere ganger..de fant ikke ut av det..og nettet datt ut hele tiden.. men plutselig så var det bra..så noe fant dem nok ut til slutt..Du kan tro jeg var sur ja..grrrr..SÅÅÅÅ sinnatagg som det går ann..fikk også høre at: om feilen er hos dere, så må dere betale altså…ja, men vi må jo finne ut av det da…herregud..ja, nå var den ikke hos oss..men vi byttet modem, og ruter og alt som var.. for å prøve det først..Krysser fingre for at de får det til..

    11. Frustrerende som fy! Jeg kranglet med min leverandør i 4 år- hadde et modem som måtte restartes minst 10 ganger om dagen for at nettet skulle funke. Døds irriterende de gangene man satt i nettbanken og skulle betale regninger og nettet bare forsvant og forsvant og forsvant! Til slutt truet jeg de litt stygt, og da fikk vi nytt moden- nå er det sjeldent noe tull 🙂 Men så får vi fiber etter hvert da, så får vi jo se hvordan det går 🙂

    12. Elin Slåen: Ja, det er noe DRITT. VI har nettopp hatt tull med tv-leverandør også…eller det viste seg å være i gården problemet lå…men datt PLUTSELIG ut…Og nå er det nettet, hvor det datt ut pga en kabel som var problemet. FIKSET, men IKKE hos oss tydeligvis.. :-/

    13. natheless: Jeg har sprellet med parykk, og dagen har vært fin UTENOM dette tullet 🙂 Så jeg er litt UTAPÅ sint for det meste, for dette må jo løse seg 🙂 andre mer viktige ting har gått flott i dag 🙂 klemmer i vei <3

    14. fruensvilje: Her sa de bare at DE kunne ikke gjøre mer…for de hadde ordnet det, og alt viste at det VAR i orden…VEL…her er det null nett.. 😛

    15. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Ja, egentlig her også. Før var det sambo som var verst, nå er jeg blitt like ille pga bloggingen 😀 he-he…Du får nok fnatt du også nå, om det forsvinner HELT etc.. 😀

    16. ingerslilleverden.blogg.no: Ja, nå hadde vi nettopp noe tøys med tv-en også, da var det IKKE riks-tv, men noe i gården som hadde blitt ødelagt..Ikke lett å vite sånt. Nå VET vi at det var teleselkapet som hadde problemet, og da hjelper det ikke at de sier det er fikset, når det ikke funker her.. Ha en fin uke du også <3 klem

    17. Eva: Ja, det håper jeg også. VI må prøve litt forskjellig, så får vi se. Mer telefoner tenker jeg.. Ja, vi er veldig avhengige, og SÅ glad jeg er for at jeg har NETTBRETT 🙂 Klemmer til deg <3

    18. Ja, det er helt klart frustrerende når de tekniske duppedittene ikke virker. De skal jo liksom hjelpe og gjøre ting lettere for oss….men når de svikter, det er da vi ser hvor avhengige vi har blitt.
      Håper det ordner seg fort som bare det for deg kjære du <3
      Klemmer <3

    19. no er ikke vi plaget av att nettet ikke fungerer,men det går tregt ,særlig i helgene når alle er hjeme og sikkert på nett ) men hadde jeg hatt det som du nå hadde jeg også vært en sinnatagg,du får fortsette å ringe og klage,det er det eneste som hjelper

    20. Å, som jeg føler med deg. Det der har jeg vært med på, flere ganger. De på sto at det var fikset, men det var det slett ikke. Etter en uke fikk vi endelig hjelp, for kabelen var gravd av en kilometer fra oss!!!!! Håper du snart kan sprelle med gul parykk vennen. Du er fin som sinnatagg også da! Klemmer til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg