Lykken er…

….å gå fra å føle seg bitteliten i starten av uka……

…til å føle seg SKIKKELIG “utvokst” igjen på slutten av uka…


…sånn at alle med dårlige hensikter kan stå der å mumle dumme ting i skjeggene sine…

Lykken er….

….når man klarer å snu dårlige dager som starter med et vræl…

 

…til å bli en dag som avslutter med et smil…

Lykken er….

…. når man etter en slitsom men spennende uke, med høye skuldre og lite søvn….

ser de glade ansiktene til alle elevene som får treffe hverandre, lære spennende ting og lære verdens meste spennende språk…i det de kommer for å gi deg verdens beste klemmer <3 Og du vet at du selv har vært EN av årsakene til at uken ble så fin 🙂

 

Har du hatt en fin uke?

Har humør og hverdag endret seg i løpet av uka?

 

 

#glede #lykke #snuoperasjon #tegninger #fredagslykke

 

 

31 kommentarer
    1. MinasRubi.blogg.no: Takk skal du ha 🙂 Ja lykke er nok veldig forskjellg fra person til person 🙂 Man må kjenne på det inni seg 🙂 Ha en fin dag <3

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, det går opp og ned. Det var et brak å begynne å jobbe igjen etter DEN deilge friuka 😀 Men kom meg gjennom 😀 Ha en super helg <3

    3. fjellgeitbundingen: Nå blir det veldig deilig framover 🙂 Vi har litt roligere dager på jobb også tror jeg 🙂 Ha en super helg <3

    4. margarites: Ha en super helg du også 🙂 Deilig med fri, og bare vi får igjen nettet her, så skal jeg blogge skikkelig også 😉 nå er det bare mobilblogging, og det begrenser 😛

    5. Det er så godt å kjenne at man betyr noe for andre – spesielt mennesker som ikke er i den helt nærmeste familien (for de vet man jo at man er viktig for). Jeg har heldigvis et ganske stabilt humør, og uken har vært flott – spesielt fordi vi har hatt mye fint vær sånn at jeg har gått i shorts på jobben. Da begynner det å smake sommer 🙂 Og DET er deilig! Ønsker deg en herlig helg. Klem <3

    6. Hørtes ut som en utrolig givende og fin uke på så mange måter!
      Her har humør og dagene entret seg dag for dag, men gikk ut med en stort smil her også! 😀

    7. Ja, humøret vårt veksler, og det er kanskje fint. Om vi er sure litt, så blir vi så hoppende glade etterpå av bare noen småting! Nyt gleden og ha en fin helg! Klemsiklem 🙂

    8. Koselig innlegg:) uken starter som regel med et vræl og de første to dagene er harde. Så humøret bedrer seg dag for dag og mak er helt høy på glede fredag ettermiddag:) hihi!
      Uken har vært spennende! Lillebror har vært på skolebesøk og det har vært fotballkamp og andre ting 🙂 ha en super dag skjønne

    9. Jobbuka mi har vært ganske slitsom, men nå er da heldigvis helg 🙂 Og neste jobbuke blir litt mindre masete for min del. Det gleder jeg meg til 🙂

    10. Så kjekt at uken din ble fin 🙂 Jeg har hatt en fin uke og humor i hverdagen min har ikke endret seg, fordi jeg har alltid det kjekt på jobb og hjemme hihi selvom det har vært litt turbulent siden jeg har denne tanten på besøk hihi

    11. 😀 Fint innlegg. Ja, begynner de fleste dager bra. Med et smil. Noen dager begynner jeg med et bredere smil, og da skal det litt til å ødelegge for meg. Andre ganger så kan ei sur kjerring på butikken formørke min dag og henge med meg utover. Må nok jobbe litt med holdningen til sånne folk. Ikke la dem få tak. Er jo så meningsløst at folk som sliter med seg selv skal få ødelegge.

    12. Så flotte tegninger og illustrert! ja det er lykke!! Jeg har ikke hatt så mye lykke følelse denne uken..en dårlig kropp uke med mye smerter..så da klarer jeg ikke se det lille.. Men har alltid et håp og tro på at det blir bedre snart! Så håper din helg også blir lykkelig!!

    13. Lykke er så mangt og jeg tror nok også at det vil variere fra person til person hva lykke er og hva som gjør de lykkelig. Flott og inspirerende blogg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg