Bråkebøtta :-/

​Våknet flere ganger i natt også,  av denne galningen…

 

Eller er det denne??…

 

Ikke godt å si, men den holder et snabla leven, uansett hvordan den ser ut… Og nå har det skjedd flere netter, som du sikkert vet. Snart tar jeg på meg sjiraffdrakten, og går ut og skremmer vannet av den på natta! 😉

Hvis jeg morsker meg litt, skal jeg nok få fart på bråkebøtta 😉

 

Er det noen som forstyrrer deg på natta?

Er du redd sjiraffer? 😉

 

#Bråk #nattebråk #fuglebråk #duer #ugler #søvn

33 kommentarer
    1. Jeg har nok med Bella som wooooouver på dagen når jeg prøver å sove. Er veldig glad for at jeg ikke har uhuuuuu på natta i tillegg!
      Jeg har aldri tenkt på om jeg er redd giraffer, men deg som giraff hadde jeg nok ikke latt meg skremme av. Syns den drakten var kjempesøt 😀

    2. Det er nok ikke så mye utenfor vinduene som forstyrrer nattsøvnen min, heldigvis. Inne er det nok tikkende klokker som kan være irriterende, og det er derfor det ikke finnes noen hos meg lenger :o)) Kan nok hende at du må ikle deg giraffdrakten for at det skal bli nattero, knis!

    3. Ingen forstyrret meg i natt, og sjiraffer har jeg aldri hatt nærkontakt med, så om jeg er redd dem…. Vel – kommer de for nære, så er de jo STORE, da…
      Har slitt med dataproblemer i dag. GRRRR. Til og med vært på jobben for å ordne noe, men der kom jeg HELLER ikke inn på det jeg skulle! DOBBELT-GRRRR.
      God natt 🙂 Ses plutselig 🙂

    4. Så deilig det må være å våkne av slik en god lyd. Ja, det mener jeg. Forresten , jeg trodde det var en ugle du hørte, og ikke duer. Men er nå fint uansett, når det er fra naturen og ikke fra bråkenaboer…

    5. Hehe….ser for meg litt av en fest jeg 😉 Fugler og Frodithgiraffer 😉 Men er enig med deg, om natten, men intens lyd, da er det ikke så holdbart….<3

    6. Eva: Jeg liker sånne vårfulge-kvitter på mårran, det er noe annet. Dette er mer midt på natta, og en intens uling liksom 😀 Helt rar…Plutselig PÅ og så blir det stille, så ligger jeg der og lytter…Og det kommer ingenting, så har jeg nesten sovnet og så begynner det igjen 😀 Men det er jo rene godlydene forhold til han gale naboen jeg hadde 😛 Og med litt sjiraffdans på utsida så blir det nok stilt snart 😀 He-he klemmer <3

    7. Tror nok at du med den “skumle” giraffdrakten vil sette fart i fuglevingene. Men så spørs det hvor lenge det varer da 😉
      Jeg synes fuglelyder er godt å høre på. Men om de kommer for nærme, kan det nok bli veldig intenst ja 😉
      Lykke til med å jage dem bort <3 Klemmer <3

    8. tanketromling: Ja, jeg står bare opp jeg også, hvis hodet begynner med jobb kl 5…da er det ikke mulig å sovne igjen. Sjiraff-drakt til hjelp eller ei ;-D

    9. spisogspar: Ja, jeg hadde noen drittnaboer i ett års tid, ble bare verre og verre, og der hadde nok ingen sjiraffdrakt hjulpet en gang 😀 Vi flyttet, han ble bare verre når vi sa fra, og gårdeier gjorde ingenting, de måtte liksom ta de på FERSKEN…og det er vanskelig midt på natta, når musikken kommer og går… De valgte å IKKE tro på oss bare, så da flyttet vi like greit. Men disse duene er kose-dyr i forhold 😉

    10. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, det spørs om de blir så velidg redde 😀 He-he.. Jeg fikk drakten av Lady August i bursdaggave for to år siden 😀 He-he

    11. Kjedelige å våkne midt på natten…. Har gjort det selv i det siste, men det er av naboer som krangler…. Ikke noe gøy det heller, nei …… Kanskje jeg burde skaffet meg en sjiraff drakt jeg også hihi… :))

    12. tanketromling: Etter denne galningen har fått vekket meg, får jeg ofte trøbbel med å sovne igjen. Hjernen begynner å jobbe, altså JOBB-relaterte ting…Fysj…Og da kan jeg ofte stå opp å gå på jobb…Men ikke i dag da…Puh…heldigvis søndag 😀

    13. JA det er vel duene..Jeg trodde jo vi hadde ugle i skogen, helt til jeg så at det var dua..hihih. Ingen ting som vekker meg når jeg først sover! men det å sovne til bråk..eller irriterende lyder, det er irriterende..Da er det på med “soviro” i ørene… Lykke til med jakten! Tror ikke du skremmer noen..du ser da så søøt ut! hihi

    14. annebe: Denne her driver ikke på morgenkvisten, men MIDT på natta…Og den har ikke noe system, dukker opp plutselig, og så hører jeg ikke fra den på en stund… Nå var de litt siden… NEI, jeg får fram med drakta skjønner jeg 😀 ha-ha 😀

    15. Aldri ok med natterlige forstyrrelser, har et epletre utafor soveromsvinduet og der yrer det av fugleliv tidlig på morgenen.. Tror de forsvinner om du kommer med den drakta…hehe…
      Fin kveld videre og klem fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg