Når hendene danser -og øynene lyser <3

Når du hører med øynene, blir verden litt annerledes… Ikke SÅ mye, for det meste kan oppleves uansett. Og er det noe man IKKE kan oppleve..så skal jeg love deg at det man får I STEDET er vel så bra..Jeg er heldig og får tilgang både på en hørende OG en døv verden. Og jeg har lært å sette STOR pris på, og er ydmyk over å få være en del av tegnspråk-fellesskapet.
I dag har jeg funnet enda en flott artist, en svensk dame: Vega Ranstam. Hun er hørende, men OI som hun leverer. Nydelige oversettelser, til glede for mange 🙂
Hendene danser og øynene lyser i tegnspråkets verden …
 

Frozen- let it go

 

8pCWxUX81hM

Dream a little dream of me…

 

Minner også om den lille konkurransen jeg har gående, fram til kl 24: Gå inn HER og sjekk

 

#tegnspråk #svensk #sang #oversettelser #vegaranstam

12 kommentarer

Siste innlegg