En av våre beste fruer :-)

 

En dame som har gjort inntrykk på meg her inne er Fruensvilje.


 

Når har det seg sånn at hun har bursdag i dag hun også, men hun måtte jo få et eget innlegg.

Fruensvilje har jeg kjent en liten stund her inn, men ikke så lenge som et år. Hun er en dame jeg setter stor pris på. Hun ei blid og hyggelig dame som virker omtenksom, rolig, lun, jordnær og praktisk anlagt. Hun virker likevel å være bestemt og tydelig, og sånne folk liker vi. Det er kanskje derfor hun har kalt bloggen sin Fruens Vilje. 😉

Hun er en råtass med heklenåla, fotoapparat,  strikkepinner og det meste. I tillegg lager hun alt mulig rart av mat, ut fra råvarer som hun dyrker selv eller finner i marka.  Fruensvilje er sporty, traver i marka og sykler. Selv om kroppen har fått slite litt siste tiden.. Hun gir aldri opp. Selv om det nok har vært litt slitsomt siste tiden med mye vondter, er hun like blid og positiv virker det som.


 

Fruensvilje bor i naturskjønne omgivelser, og hun er som en blomst midt opp i det hele. Hun er nesten like glad i Desigual, som det jeg er. Hun har fått dilla hun også 🙂

Jeg har ikke møtt henne ennå, men det var nesten en gang. Og jeg har veldig lyst til å få til et treff med denne flotte damen.

Kjære Connie

Gratulerer så masse med dagen din <3

Håper du koser deg mellom bakkar og berg, og nyter at det er DIN dag.

Neste gang du er i nærheten, eller om JEG er i nærheten, skal vi få til et treff.

Her blir det en liten kake til deg, som jeg håper smaker. Store bursdagsklemmer fra meg <3

 

#bursdag #gratulasjoner #kake

23 kommentarer

Siste innlegg