Hipp Hurra -det er mandag 13. juni!!

I dag er det ikke mindre en 3 stykker som har bursdag her i bloggverdenen.

2 av dem har vært lite på blogg det siste året, og 1 kjenner jeg ikke SÅ godt egentlig. MEN det skal da ikke hindre oss i å synge bursdagssangen og dele ute kake likevel!

 

For Renate1981 blir bittelitt eldre i dag.


Hun er lærer, 100 %  etter hva jeg forstår..og det er ofte sånn med folk som er lærere. De lever og ånder for jobben. Men hun har mann og to barn, og deler nok litt av tiden sin med dem også.

Renate er gjerne med på en challenge, som har med foto å gjøre. Og skriver ellers åpne og fine innlegg, gjerne ispedd både humor og annet forfriskende. Hun har pus og andre dyr, og lever i sus og dus med hele denne gjengen, mens hun kjemper noen slag for nynorsken og forsker på slekten sin.

Og i dag har hun bursdag!! Gratulerer Renate!!

Bursdagsklemmer fra meg <3

 

Så kommer det to andre fine jenter som har bursdag,

Ja, for jeg sier JENTER jeg…enten de er 19 eller rundt 50…   Det er de som er lite på blogg for tida, men vi kan jo ikke glemme dem helt likevel, så bursdag-kort og KAKE har man da tid til. Og tre ganger HURRA!!

For i dag er Ino Sc 19 år (tegnet i fjor)

Og Muumimamma er sikkert ikke stort mer 😉 (tegnet i fjor)

 

Vær så god! Kake til fest!! Og klemmer til begge bursdagsbarna fra meg!! <33


Hipp Hurra for alle 3- kos dere med dagen  og spis masse kake!!

 

Kjenner du noen av disse bloggerne?

Har du bursdag snart?

 

#burdager #gratulasjoner #bursdagskake 

22 kommentarer

Siste innlegg