Og sånn drikker jeg… ;-) (vinnerne)

I går la jeg ut dette bildet og lurte på om du kunne gjette hva jeg drakk??


 

De fleste har gjettet at jeg drakk vann, og det var riktig. Liker det best jeg, som tørstedrikk… Noen tenkte jeg kanskje hadde laget det SELV, med smak og sånn… men det hadde jeg jo absolutt ikke. Jeg er lat som en staur på ALLE områder som gjelder mat og drikke…Kjøper alt 😀 SÅ de som kom nærmest og som jeg har kåret som vinnere er de som svarte:

Vann av Imsdalflakse!!!

Den hadde Mangosmak…men det gjettet ingen..

Så godkjent er:

Vann av Imsdalflaske . (innlegget er IKKE sponset 😉 )

 

Og de som svarte det, og som får en liten overraskelse i posten er:

Hekleriogra

Fjellgeitebundingen  

Søtmonsen

Fruensvilje  

Den Rutete Skjorta

 

Jeg har hatt en strålende dag i dag, men det får du vite mer om senere 🙂

 

 

#konkurranse #vinnere #vann #varme #imsdal

 

 

23 kommentarer

Siste innlegg