Noen fortjener et stryk over håret og en diger klem <3

Det er viktig å huske på å si til folk når man setter pris på dem. Det være seg kjærester,venner, familie eller bloggvenner. Og når man har det ganske så fint, så er det HVERTFALL viktig å gi litt ekstra av seg selv.

Jeg har hatt tidenes dag i dag, så det er ikke jeg som fortjener en stryk over håret. Og min dag skal du få høre om senere. Men det er to av de fineste bloggvennnene her inne, som ikke har det SÅ gøy om dagen.

Den ene er søs, altså adoptivsøsteren min: Lady August.

Fineste menneske, som jeg er så glad i. Nå har hun allverdens uflaks, og er litt sliten, syk og slapp, så jeg tenkte hun trengte en liten oppmuntring. Så her kommer verdens største klem, og stryk over håret <3

Den andre er Annebe

Vakre, fine, snille og søteste Annebe. Urettferdig at noen skal få alt på en gang. Av og til kan det bli litt mye, og selv de mest tålmodige og rolige kan få nok.  

En god diger klem og et stryk over håret går til henne også <3

Ta gjerne en liten tur inn til disse fine jentene, for det er bloggere som ikke henger med hodet, selv når det stormer som verst.

 

#bloggvenner #klemmer 

 

20 kommentarer
    1. Åååå så deilig da søs 😀 Jeg trodde også at jeg var ferdig med det tåregreiene ettersom jeg må opp flere ganger hver natt for å ha gele på øya sånn at øyelokkene ikke tørker fast i øya men jammen skjedde det noe med det ene øyet her 😀 Kanskje det holder på å bli kurert? 😀 DET hadde vært noe det 😀 Det er deilig å kjenne Mr. Glad inni seg, jeg har blitt mest glad i det siste for uflaks so ikke dukker opp hahahaha goooodklæmme fineste søs <3

    2. fruensvilje: Annebe er jeg sikker på du vil like, rolig og vakkert vesen. Morsom og snill. Og har det ikke noe greit om dagen. Og ladyaugust har masse tull å slite med 🙁 fineste jentene begge to <

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Disse jentene fortjener å ha det bra, og det har de IKKE akkurat nå 😛 Så man må gi det man kan 🙂

    4. annebe: Jeg har tenkt fælt på dere begge to, og synes det IKKE er noe greit sånn som dere har det nå. SÅ litt kos må man få <3 Klemmer igjen <3

    5. ladyaugust: Jeg har spist masse kake i dag, og er bare glad. Oreo-kake, tre kakestykker. Feiret bursdag på jobben. Masse kos. Må fortelle mer senere, men hvertfall er jeg litt RAR, for jeg har jo flust av tårer og kunne jo grine som bare det, som alle andre når de blir rørt.. Men jeg er bare glad jeg når noen er snille, smiler og griner ingenting 😀 Helt tørr i øynene… 😀 Håper det er slutt på tullet for deg nå, alt med øyne og ekstra-dingserier. Det liker jeg IKKE 😮 God klem <3

    6. Åååå det var koselig da , å få trøst i et eget innlegg…sånt varmer <3 <3 Tuuuuuusen takk for omsorgen :)) Klem til deg ..og Lady August også <3

    7. Åååå søs, nå fikk jeg tåre i det ene øyet, selv om det har sandpapirøyne og null tårer. Tuuusen takk snille søs og stooooor godklæm <3 Jeg har sovet for det meste i dag, kjenner meg litt sånn zombie liksom hahahaha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg