Vakre verden i ulike farger :-)

Verden er vakker… I alle farger…Og noen steder kan man besøke igjen og igjen..

Ikke det at de er SÅ fantastiske og spesielle i seg selv…

En helt vanlig allè…

Men det at fargene endrer seg…at tiden går…

..og at ulike folk tusler forbi…

og er en del av plassen og historien…gjør det hele litt mer interessant…

 

Her er min lille allè tatt i forskjellige årstider, og du har nok sett den før..

De siste bildene… Men sommeren er ny…

Så det er sammenlikningen som er spennende..

 


Sommer 2016
 

Vinter 2016

 


Høst 2014

 

Høst 2015

 

Tar du bilder av noen av de samme tingene igjen og igjen…for å sammenlikne?

Hvilken årstid er din favoritt-årstid for å ta bilder i?

 

 

#foto #sammenlikning #årstider #sommer #historie 

16 kommentarer
    1. Så fine bilder, og gøy å se forandringen i de forskjellige årstidene :o)) Jeg pleier nok ikke å gjøre som du, men jeg liker jo å ta bilder… Mine favorittårstider er sommer og høst :o))

    2. Jeg er definitivt et vår og sommermenneske. Elsker alle fargene nå, elsker det grønne 🙂 grønt er jo fargen til hjertechakraet 🙂

    3. Høstbildet var skikkelig fint og vinterbildet var ikke så fint for der kommer bygninger frem som ikke er sånn kjempesøte og såklart sommerbildet for da er det sommer og sommer er best. <3 goodklæmme 🙂

    4. Så flotte bilder! ja, jeg har jo tatt serier med blomst i utvikling, og trær! Syns det er morsomt å se forskjellene..Bør kanskje finne et sånt flott sted som deg og ta sommer, høst,vinter og vår bilde…:-)

    5. Det er så koselig å se endringene, kanskje spesielt for oss som liker alle årstidene. Jeg har ingen favorittårstid når det gjelder å ta bilder, for lyset er jo annerledes og spennende i hver sin tid 🙂

    6. en utrolig vakker ale ) har ikke tatt bilde med tanke på sammenlikning,men jammen skal eg begynne med det eg også ) alle årstider har en vakker sjarm,men jeg synes høsten gir dei finaste bildene med skarpe klare farger )

    7. Flotte bilder! Bilder med løvtrær viser så godt hvordan årstidene skifter. Jeg var så spent på om de kom til å rake løvet fra høst til vinter, men det hadde de ikke gjort og sikkert ikke nødvendig heller (det hadde blitt en stor jobb!). Jeg har faktisk ikke tenkt på å ta bilder på akkurat samme sted gjennom året, men det skal jeg jammen prøve. Jeg har ingen spesiell favoritt-årstid, men vinteren havner nok på bunnen i så måte, – med lite farger og lite i naturen å ta bilde av.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg