En dag brekker den gale damen et bein eller to… ;-)

Hvis det viser seg at det er noen som har holdt meg “under oppsikt” en stund… så er jeg SIKKER på at de har sitt å si når det gjelder meg og min oppførsel.. Jeg er overbevist om at noen, etter å ha observert meg flere dager på rad, mumler halvhøyt til seg selv i det de knepper skjorten HELT igjen der oppe:

 “Den damen kommer garantert til å brekke et bein eller to snart!! Med sine halsbrekkende stillinger på gjerdet der…” Og så sukker de oppgitt, og himler med øynene… Og jammen kan de ha rett…for innimellom gjøre jeg HVA SOM HELST for et godt skyggebilde 😉


Ha en strålende kveld! Jeg sitter på flyplassen i Bergen og venter på fly hjem… Som er forsinket 😛

#foto #skygger 

 

14 kommentarer
    1. Ja det er utrolig hva man gjør for å få et flott bildet!! Men nå er jo skyggebildene dine helt fabelaktige! Så det er klart du må gjøre litt kromspring!! Tror du har full kontroll jeg! Flotte bilder, og ha en god tur hjem!

    2. Hanne Beate: Sykkel gir fin skygge 🙂 Jeg har ingen selv, så prøver meg på andre sin innimellom, men det er ikke så lett 😀 Og dyr blir fine skygger, men har ikke dyr heller 😀 Jeg tar bukse i dag 😉

    3. Hihi, nei du må ikke ramle ned, men du er flink til å klatre så det går nok bra. Flotte skyggebilder av sånt da.👍 Jeg var ute og syklet her om dagen og oppdaget at en sykkel også gir fin skygge. Ha en fin dag, – her blåser det mye!

    4. Skyggebilder er virkelig det første jeg forbinder med deg. Kanskje fordi jeg selv har blitt litt oppmerksom ..:)
      Gøy med skyggebilder i alle fall. Og er litt artig jobbing med å få det til.

    5. Brekke bein må du ikke gjøre, men ta vare på skyggen din. Bildene blir jo kjempestilige! Jeg lurer på hva folk som ser på tenker…. Men jeg regner med at de ser skyggen og skjønner at her er det en som liker å leke. Her går det i husmaling, fy søren så sliten jeg blir i armer og nakke av å male oppe under terrassen. Og enda har mannen min malt mye mer enn meg og vi har en side igjen å male + et strøk til på alt! Snakker om å nyte de fine dagene. Klemmer <3

    6. Du er vel kanskje i lufta nå. Forsinka fly om sommern? Det må være mekaniske årsaker til det – og hvertfall ikke været. Opplevde både torden, lys og regn i ettermiddag her men nå er det sol. Men vi trengte vann. Vil no0k tenke meg at du vil sove godt til natta etter en slik dag. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg