Blir du litt “rørt” ? ;-)

Ja, her er jeg igjen, med dette røret mitt…

Og i dag fikk jeg et blinkskudd synes jeg selv. To som hadde hatt samme ærend som meg muligens…Men lite visste de om at JEG sto der og snek på dem…Og at DE ble MITT blinkskudd 

Sommer i røret ved Operataket 🙂


 

Jeg har tatt bilder av røret i ALLE sammenhenger, og det er alltid noe nytt å få ut av det. Jeg elsker å sammenlikne, og du har sett mange bilder derfra før. 

 

Under her er noen av de jeg har tatt tidligere i temaet: RØRET 😉

Et med vår, varme, måkeskrik og ro…

 


Et med meg og vinteren…


 

Et med en  smart spillemann, som vet hvordan tjene penger…..


Kald, blå vinter… i fjor…

 


Og den gyldne , fine vinteren for to år siden… 

 

#foto #rør #operaen #sammenlikninger 

28 kommentarer

Siste innlegg