Hoppende glad med eksploderende hodepine… :-D

Ja, jeg er bare en snartur innom, for å fortelle at det GIKK bra!!! 

 


“Foldeskjørt -jobben”, som jeg snakket om i går gikk veldig bra…Jeg blir liksom litt overrasket når jeg sitter i sånne formelle møter, som JEG skal lede…og det renner kloke ord ut av meg… Jeg høres helt  fornuftig ut, og inni meg tenker jeg, uten at de andre deltakerne har noe aning om DET så klart: “Hvor kommer alle disse fornuftige ordene fra? KAN jeg virkelig alt dette?”

 

Så …jeg har sprengvondt i hodet…Det er liksom det som skjer når jeg blir ferdig med sånne “grue-seg-greier”… Men jeg er likevel hoppende glad!

Håper du har hatt en strålende dag, med lite hodepine og mye fint innhold <3

 

#glad #hodepine #tegninger #formell #uformell

28 kommentarer

Siste innlegg