Når NOEN våkner til liv… ;-)

Som du vet klarer NOEN å snike seg med på jobb innimellom… Og noen ganger passer det bedre enn andre ganger, for å si det sånn..  

 

Det er ikke bare bare å ha en løs tøyrotte, ved navn Salt, flyende rundt i bilen på vei på oppdrag…

 

Sjåfører og kolleger kan bli skremt…og da kan det gå riktig så galt ….

 

Av og til prøver de å overta rattet…

 

I dag var det litt av hvert, men jeg hadde sånn rimelig styr på henne…

Hun måtte bli igjen da vi gikk inn på møtet…noe som resulterte i at hun var SPINNVILL når vi kom ut igjen.. Så da vi skulle feire med is, at møtet var unnagjort, så fikk jeg jo så klart ikke ha DEN i fred…Og da blir Frodithen bittelitt grym!!

 

Men heldigvis så blir hun jo fort mett, og oppmerksomheten hennes er jo som hos rotter flest, så VIPS er hun opptatt med annet: “SE- SE!! Det er MEG der i speilet!”.  

 

Og noen blogger måtte jo også leses…

 

Til slutt dro vi på posten og fikk endelig sendt de pakkene jeg hadde til de som vant for LEEENGE siden hos meg i konkurranse  😉

 

Som du skjønner har NOEN våknet litt til liv her hos meg… Og du som kjenner meg vet jo at jeg har 5 tøyrotter og ei høne jeg bor sammen med…så her kan det bli livat i sommer…så mulig jeg må sende noen avgårde på en liten sommerferie…

 

Har du noen forslag på hvor Salt og Pepper bør reise på ferie? 😉

#satogpepper #rotter #tøyrotte #sommerferie #reise #plagsom #spinnvill #møter #rotteferie
 

24 kommentarer

Siste innlegg