Timene med søs flyr som gale høns!! ;-)



I dag har jeg truffet søs igjen! Ja, det er altså adoptivsøsteren min som du vet. Jeg har adoptert henne og hun meg på et vis. Og for de som ikke kjenner til henne så kan jeg fortelle at hun ervenn,  bloggvenn og vår alles Lady August <<3

 

Og jammen var jeg lur som shoppet litt i forkant, før jeg traff henne.. For når vi møtes så går skravla i ett, så selv om vi befinner oss I eller utenfor et shoppingsenter, så er altså shopping ikke noe vi har tid til.  Så vi ble sittende på utsiden på en benk igjen vi, og kose oss i sola, og prate oss tørr i munnen, både jeg og henne 🙂

Og snille søs hadde med bursdagsgave til meg og alt!! Og dette gleder jeg meg til å ta fatt på. Jeg kan LAGE fine kopper selv, med penner og kopper som jeg fikk fra henne <3 Spennende!! 

 

En fantastisk deilig dag med verdens beste søs <3

Og en ny kjole i posen… 

 

#vennskap #bloggvenn #venn #søs #ladyaugust #gave #skravling #shopping

42 kommentarer

Siste innlegg