Det var søndagen sin det tenker jeg!! ;-)

For en herlig dag! Har vært hos søsters og feiret bursdagen hennes. Kaker og kaffe og fine familien <3

Litt oppstilt posering må også til….

Og jeg fikk også bursdaggaver i dag… Av bror og svigerinnen min 🙂 Ildfaste former fra Poul Pava-design! Super-glad for dem 🙂

Og tidligere på dagen hadde jeg noen fine timer med venninnen min,og da fikk jeg ENDA en fin gave av henne. Et bilde av den kunstneren jeg fortalte om her om dagen. : Yayoi Kusama. Et aldeles nydelig fantastisk bilde som skal henge i stua <3

Hvem blir ikke glad av sånne bilder? 🙂

 

Har du hatt en fin dag? 

 

#bursdagsfeiring #gaver #kunst #poulpava #famile #søster

 

54 kommentarer
    1. Ja nå er det tre uker på jobb før vi stenger i tre uker. Denne første uken ser ut til å bli våt, så jeg håper ikke alt det fine sommerværet er brukt opp…vi har jo ikke kommet helt til sommeren enda, bare forsommer. Klemmer <3

    2. cuskima: Veldig koselig, en helt nydelig dag. Med sol, kaker, gaver både her og der..Håper du har fine dager Cuskima 🙂 ? Ser deg så lite nå så må jo sjekke 😀 klemmer i massevis <3

    3. Gratulerer med dagen til din søster og med nye gaver til deg:)
      er så deilig med litt feiring og kos og at man er sammen som familie <3 ha en magisk mandag klemmerier <3

    4. Gratulerer med gårsdagen til søsteren din!💐 Flotte gaver du fikk også! Her har vi vært på hytta uten dekning i helga, men nå er jeg tilbake.😊 Jeg stemmer for en Desigual-visning, det blir gøy å se alt du har derfra!👍

    5. Så fint bilde av deg og søster! Og koselig med feiring av hennes bursdag OG så fikk du også gave. Fine de formene, koselig design 🙂 Jeg har hatt en lang fin dag i bilen, hjem fra Hokksund via Hardanger hvor vi satte fra oss campingvognen. Og så kom vi hjem litt over kl 20.00. Det var bra med fint vær over fjellet, for da er det mye koseligere å se ut. Veien over Haukeligrend kjører vi sjelden når vi drar mellom øst og vest, så da er det litt kjekt med forandringer. Ha en fin uke. Klemmer <3

    6. “Ltt oppstilt” er helt greit! Flotte damer! Morsomme former, og det bildet var veldig fascinerende! 🙂 Jeg har hatt en rolig dag helt for meg sjøl. I morgen ettermiddag er det jobb igjen! 🙂

    7. Grattis til søstra di. Fine gaver du fikk. Dagen har vært grei den. Satt ut på balkongen i sola med kaffekopp, vifte og ei bok jeg leser en time i ettermiddag.I kveld tok jeg meg et bad i tjernet mitt. Og i morgen har jeg fri, så da tenkte jeg at støvsugern skulle lufte seg litt først og deretter støvkluten. Ha en fin kveld.

    8. 🎂 Gratulerer med dagen til søsteren din 🎂 Flotte jenter, du og søsteren din 😄 Så koselig å få gaver sånn hele tiden da, og fine gaver er det også. Kunne godt ha tenkt med noe lignende på veggen min!
      Jeg vet ikke om det er så spennende, men jeg har ryddet og fått orden i smykkeskrinene mine. Jo litt spennende var det forresten, for jeg fant flere øredobber jeg hadde glemt at jeg hadde kjøpt, knis.

    9. 2 flotte og fargerike damer ♥♥ Fine gaver og heldig med været = helmaks ♥☺☺Ønsker deg en finfin kveld Frodith ☺☻ Klem ♥♥

    10. dvergpinschere i mitt hjerte: Jepp, veldig god kake 🙂 Og JA, gå inn på nettet å se på alt det fine de har på Desigual 🙂 Det er noe for enhver smak 🙂 og farger til å bli glad av KJolen til søsteren min er også Desigual 😀 Ha en fin kveld <3

    11. Det var jammen en innholdsrik dag!! Så mye du har rukket! Vet du, jeg har virkelig fått sansen for disse kjolene og genserene du har.. fra Degu…Fruensvilje har jo også vist frem masse..og jeg lurer på om ikke jeg også skal se litt på de klærne..for jeg får beskjed om å bruke litt mer farger! Virkelig fin var du!! og bildet, ja det må man bare bli glad av! det samme med formene…herlig!! også har du vært så heldig å få KAKE! heldiggris! HA en fortsatt god kveld!

    12. Elin Slåen: Ja…den likner kanskje mer en genser 😀 kort… Men uansett, fin er den , fargene er så fine 🙂 Ja, må ta en med alle sammen tror jeg 😀

    13. fruensvilje: Ja, nydelig bilde 🙂 Jeg likte det med en gang jeg så det 🙂 Jeg sier til Elin her, Elin Slåen, at jeg tror jeg må ha en Desigual-visning snart…Med ALLE kjolene…Begynner å ble en del nå 😀 He-he

    14. gratulerer til din søster )) og så søte som dere var i desigualkjolene deres hi hi.
      Det var et bilde helt i din ånd ja,fargerik og fin,j o det var et bilde til å bli glad av ))

    15. Er det den nye kjolen ja 😀 Syns ikke jeg hadde sett den før, men siden du ikke nevnte det så tenkte jeg det var en jeg hadde gått glipp av fra tidligere- den var veldig fin og jeg stemmer for en Desigual-visning ja 😉

    16. Elin Slåen: Ja, likner sånne lamper 🙂 Og det er kjempefint og stort bilde 🙂 Og fine former 🙂 Og hvis du går tilbake å ser på bildet av meg, så har jeg på “kjolen” , den siste fra posen 😀 Men jeg må nok ha en annen foto-shoot for å få vist den skikkelig fram 😀 Hi-hi. Kanskje en Desigual-visning snart er på sin plass….med ALLE kjolene 😀

    17. Så koselig 😀 Hipp hurra for søsteren din <3
      Jeg har også ildfasteformer fra Poul Pava, men trur jeg har et litt annet motiv 😀
      Og det bildet blei i alle fall jeg veldig glad av 😀 Er det slike lamper- minner om noe jeg hadde på rommet mitt når jeg var bitteliten 😀

    18. Lydia: Jada, jeg koser meg jeg 😀 med bloggingen. Jeg har jo en litt annerledes blogg, hvor jeg tegner mye, skriver dikt og legger ut foto og sånt, så det blir liksom aldri TOMT 😀 Veldig koselig at du kom innom da 🙂 Jeg har jo lurt på hvor det ble av deg. Så dumt du er syk da.. Ja, vi er litt like etterhvert 🙂 Takk 🙂 Ha en super kveld du også 🙂

    19. Du holder ut med blogginga, ja.. <3 Jeg har gitt opp for lenge siden... :s
      Veldig lenge siden jeg har vært innom her, men trivelig å ta turen innom å legge igjen en kommentar igjen. Jeg er syk, så har hatt noen tunge dager. Går på penicillinkur i 10 dager, ikke no gøy...
      Veldig fine bilder, og dere er veldig søskenlike! To pene damer! <3 Ønsker deg en fin kveld 🙂

    20. Gratulerer så masse med dagen til søsteren din 🙂 Flotte gaver må jeg si 🙂 Liker veldig godt den serien selv – har glass og kopper i Poul Pava <3

    21. Du og søsteren din er ganske så like!!!
      Tror ikke jeg har lagt merke til det før nå =P
      Så koslig at DU også fikk enda flere bursdagsgaver da!
      De formene var rååfine.. hadde jo nesten kvia meg på å brukt de der! haha
      Japp, har hatt en koslig dag, sittet ute i sola med ullgensern på å bare kosa meg å slappet av! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg