1. Uff det så “tyngende”ut..Noen dager er slik ja, noen ganger er det små personlige ting…andre ganger ting som ryster hele verden… Håper du får en fin dag videre 🙂 Klem <3

    2. Så beskrivende tegning! Ja, noen dager bare flyter avgårde mens andre inneholder fullt av vanskelige avgjørelser. Igår var en slik dag, mens det trengs nok iblant skal man komme framover. Håper dagen din blir bra!💕

    3. Ja det er jo sant..vi gjør jo faktisk det..Etter en slitsom periode, setter vi veldig stor pris på ro,..osv..Så det er jo noe i dette! ha en god dag!

    4. Yes! Så fint budskap! Vi må sette pris på de gode dagene:) forhåpentligvis får vi mange flere av de , enn de andre ❤️ Ha en vakker dag!

    5. Det er mye rart som skjer i verden – og det får man vite via media. Av og ti har man hjernen full av nytt om kriger, katastrofer, terror, sult, konflikter osv…. at man bare må hvile. Og når man våkner er man glad for at vi bor her i landet.. Ha en fin dag.

    6. Det tror jeg og! Fine ord for dagen, samt god illustrasjon. Jeg har fri i dag og skal bake kake til Svigermor som ha bursdag i dag. I tillegg får jeg besøk av min tremenning og barna klokken 10, så da kan jeg lage enda litt mer godsaker til dem. En god dag for meg. Håper du får en så fin dag som man kan ha med en hel planet på hodet 🙂 🙂 klemmer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg