Frodithen -tolket av andre… ;-)

Fikk bare lyst å vise der noen tegninger som ikke JEG har laget…  

I fjor, i juli, hadde jeg en liten tegne-konkurranse. Utfordringen eller oppgaven var å tegne meg-Frodithen-, slik de så meg. Her var det lov med maling, tegning, for hånd, eller med tegneprogram. Og poenget var å kaste seg i det, ikke være redd for å fornærme meg, og bare KOSE seg. Fristen for innlevering var kort, bare to dager, men det kom inn en liten gjeng bilder likevel <3

Jeg hadde så klart åpent i Galleri Frodith, og folk stemte på den de likte best. Elin vant, men her var ALLE vinnere egentlig, så mange herlige bilder. Nummerne er hvilken rekkefølge de i hang i i Galleriet, og ikke plassering de fikk 😉

Når jeg en gang får rotet meg til å spørre om noen kan lage en header for meg, så vil jeg ha DISSE bildene der!

Så her er de flotte tegningene:

 

Elevele.blogg.no

 

 

 

 

annebe.blogg.no

 


bforb.blogg.no

 

 


alenemortil4.blogg.no og eilasverden.no

 


Hanne  (En god bloggløs bloggvenn)

 

 


 

karidansen.blogg.no

 

 

 

kjerstisandnes.blogg.no og minmatgaleverden.no

 

 

boligprosjekt.blogg.no og Tonelund.blogg.no

 

Kanskje på tide med en tegnekonkurranse igjen snart?

 

#tegninger #konkurranse #utstilling #bloggere #frodith #tegnekonkurranse

 

 

16 kommentarer
    1. Hanne Beate: Jeg har lyst å sette i gang igjen noe snart. Jeg må bare vente LITT, så jeg får litt mer energi 🙂 Så suser jeg i gang litt av hvert 🙂

    2. Så artig gjensyn av mange kreative bilder! Jeg var visst best til å tegne gardiner, haha, men en evt. neste gang får jeg prøve meg på Paint. Kjempegøy å være med!

    3. Husker det der ja, utrolig mange fine og så variert ..ganske fornøyd med min også :)) Så godt du ble bedre utover dagen :)) Nattaklem og fin morgendag <3

    4. Det var mange flotte, fantastiske og herlige tegninger, og jeg er fortsatt veldig glad, og litt sjokkert, over at det var mitt bilde som vant- jeg lever på det enda 😉 he he

    5. De var herlige da!! Det var før min tid..men jeg har ikke forsøkt meg på noe tegneprogram her inne..så dette hadde ikke jeg klart..Masse flotte tolkninger av deg!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg