Stakkars Frodiths bloggvenner :-D

Ja…Man ligger faktisk tynt an når man kjenner Frodithen og har inngått bofellesskap i samme blogg-blokk som “henne”… For har du vært så vågal å bli med på noe av Frodithens galskap her inne EN gang…så kan du PLUTSELIG angre bittelitt…når du plutselig blir “smurt utover” blogg-innleggene hennes IGJEN..

Det var i april denne galskapen skjedde. Jeg la ut denne “Bad-selfien” og noen flere…og ba om at andre også tok seg selv lite høytidelig og sendte meg ekte “bad-selfie-bilder”  på mail til utstilling i Galleri Frodith.

Og HVILKEN OPPSLUTNING!! Masse morsomme bilder kom inn. Og jeg synes jo de fortjener å bli vist igjen 🙂 For har man ledd godt og lenge EN gang av disse, er det fare for å gjøre det igjen 😉 Vil du lese innlegget slik det var i april, i Galleri Frodith, så finner du det HER.

Og så håper jeg alle involverte tilgir meg for å “henge de ut” igjen 😉

En god latter forlenger livet…gjør den ikke?

S

 

 

 

dedicat.blogg.no

 

annebe.blogg.no

 

denruteteskjorta.blogg.no

 

eilasverden.no

elevele.blogg.no

etdiktomdagen.blogg.no

fruensvilje.blogg.no

Hanne Beate (bloggløs bloggvenn)

Helge (bloggløs bloggvenn)

Lithanna.blogg.no

magiskliv.blogg.no

 

margarites.blogg.no

minmatgaleverden.no

missmommy.blogg.no


missmusicalqueen.blogg.no

 

pittbulljedda.blogg.no

seljordslia.blogg.no

 

stussli.blogg.no


matogkakeoppskrifter.blogg.no

 

utifriluft.blogg.no

 

charlotte79.blogg.no

 

tib.blogg.no

 

tepausen.blogg.no

 

oslopadda(bloggløs bloggvenn og venn)

 

#Selfier #badselfie #grimaser #latter

18 kommentarer

Siste innlegg