En liten gledesdans….;-)

Tar en liten gledesdans.. 

…fordi jeg KAN det…

..fordi jeg har bein og armer til å flakse avgårde med…

..fordi verden ligger der ute og venter på meg HVER dag, med sine topper, dumper og små krumspring..

…fordi jeg skal på landet i dag med søsters…

…fordi jeg skal shoppe og ta bilder av livet jeg er så glad i..

…fordi jeg har evnen til å glede meg over alt dette…

 

 

Har du noe å sprette litt ekstra for i dag? 🙂

 

#glede #dans #humør #følelser #tur #tegning

15 kommentarer
    1. Jeg kommer til å sprette litt ekstra i morgen, for da skal jeg til bestemor på overnatting noe jeg gleder meg kjempe masse til! 🙂 I tillegg så skal vi kanskje på teater stykke ute i naturen om været er bra 😀

    2. en blir jo bare så glad når en leser dine innlegg der dagene er fulle av glede )) jeg har vel ikke hoppet i dag,men jeg har storkost men med både hage og venninnebesøk

    3. Så herlig med en sånn dag!👍💕 Jeg var på litt shopping på tirsdag, men var litt sliten etter å ha gitt blod først på dagen, så ikke helt optimalt, hehe. Nyt finværet og dagen!🌞

    4. Jeg har fri! Skal jobbe i morgen, og så har jeg fri i to dager igjen! Og så nyter jeg å bo her, og bare ha meg sjøl i hverdagen! Det trengte jeg nå, og det er så godt!! Du har evnen tl å glede deg over små ting, og det er jo de små hverdagsgledene det er flest av! 🙂

    5. I helgen blir det en togtur og litt dans, lønna kom inn og det var mere enn jeg venta men det gjør ikke noe. Ellers så kan man glede seg over at de man kjenner og er på ferie har det bra, opplever mye som man kan dele med andre siden. Ha en fin dag.

    6. Du er en gledesspreder av de sjeldne! Det er virkelig deilig å stå opp, kjenne på morgenstemningen, drikke en kopp kaffi og lure på hva dagen bringer. Ønsker deg en superduper dag:)

    7. Så koselig!! nei jeg har ingenting å hoppe av glede for..og orker ikke hoppe med den skrøpelige kroppen min….hihih.. Men våknet til Sol!! Så da kan jeg jo glede meg stille over det! Ha en hoppende glad dag!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg