Bare et rungende høyt HURRA!!!

…for Bente/ Fru Stussli!!

Hun er en av de flotteste her inne på blogg. Hun er raus, varm, snill, blid, følsom, ærlig, lett å prate med, flink pedagog og kreativ Og verdens beste super -mamma, helt garantert. Jeg VET alt dette nemlig for vi har møttes før. Jeg tok turen hjem til henne for et par somrer siden og vi hadde noen koselige timer i solen, i hagen med humlehotell, fugleskremsler og allverdens vakre blomster og grønt. Hun hekler de vakreste filleryer, fargerike og flotte, og om du vil kan du kjøpe til og med.

Vi har delt mye Fru Stussli og jeg, både her ute på bloggen og på bakrommet. Der har skravla godt om koselige ting, men også når det er noen tunge ting vi trenger å få lettet litt på 🙂 Det kjennes som man har truffet en likesinnet på et vis.

Det siste året har hun hatt det travelt, og vært mindre på blogg. Men DET håper vi det blir en forandring på, for Fru Stussli er en solstråle å ha her inne på blogg, og det kan nok mange skrive under på!

Jeg har skrevet mange bursdags-innlegg til Fru Stussli før og et av dem finner du HER

 

Kjære Bente

Gratulerer så masse med dagen!!

Håper den blir like fin i år som alle de andre <3

Håper også vi får en mulighet til å treffes igjen, og helst SNART 😀

Gode bursdagsklemmer fra meg <3

 

Og en gjenbruks-kake så klart 😉

 

 

Kjenner du Bente/Fru Stussli?

Har du feiret bursdag på blogg?

Har du truffet bloggvenner?

 

#bursdagsinnlegg #gratulasjoner #stusslibloggno

 

26 kommentarer

Siste innlegg