Mer hurra!! :-D

Mer HURRA 🙂 Lithanna er ei artig jente, engasjert, snill, kreativ, spillekjær og super-glad i å skrive bøker og å tegne. Og hun er faktisk SÅ flink til å skrive at hun har blitt antatt på forlaget Publica 🙂 I fjor.

Og jeg har boken hennes i hyllen min, og den kan DU kjøpe også om du vil. Tegningene hennes er også av en helt annen verden.

Ta deg turen inn til Lithanna, hun er verdt mange besøk 🙂

Lithanna skriver flere bøker, og blir nok antatt med flere vil jeg tro. Akkurat nå har hun litt tunge dager pga hunden sin Kera som er syk, men vi satser og håper på at den blir frisk som en fisk etter en operasjon <3

Lithanna  har også bursdag i dag som du forstår, og et lenger bursdagsinnlegg kan du f eks lese  HER) For dett er også en dame jeg har kjent en stund 🙂

 

Kjære Lithanna

Gratulerer så masse med dagen! Håper den ble fin.

 Håper også at Kera blir frisk og at dagene framover blir de beste for deg <3

 Kos deg på dagen din <3

Og gjenbrukskake i år igjen 😉

 

Klemmer på bursdagen 🙂

Kjenner du Lithanna?

Har du boken til Lithanna/Merethe Vaage?

 

 

16 kommentarer
    1. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg har jo skrevet bursdagsinnlegg hvert år til disse jentene, og også i år 🙂 Hadde et til i dag 🙂

    2. så koselig at du fremsnakker henne og boken hennes..har ikke lest den nei..men ønsker henne en god dag og alt det beste for hundene hennes!

    3. Lithanna: Ja, jeg vet du har mye kjedelig skriving innimellom,men jammen blir du flink også 🙂 Håper det går fint med Kera< 3 God klem og kos deg videre 🙂 Klart du må få bursdagsinnlegg, er jo så mye godt å si om dere at det er ikke noe problem 🙂

    4. Miiik.
      Så koselig å våkne opp til dette.
      Tusen takk. Det var veldig mange fine ord.
      Kjempehyggelig. Og du er bare en sol og gledespreder i hverdagen.
      Tusen takk for at du finnes.
      Ja. Vi krysser fingrene for at vi snart får datoen og kan legge alt dette bak oss og få en KREFTFRI hund !
      Og håper det blir flere bøker. Holder på med en utfyllende omdkriving atm. Veldig. . . kjedelig om jeg må si det rett ut. haha
      Tusen takk igjen.

    5. Gratulerer til Lithanna. Bloggen hennes leser jeg jevnlig og veit at det er ei kreativ dame med mange ting på tapetet. Og dessuten kjøpte jeg boka hennes.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg