En fantastisk dag <3

Ja…du fikk vel med deg i dag tidlig at jeg la ut en liten “teaser” over hva jeg skulle gjøre i dag??

“Lure-fjeset” var på, og jeg var klar for en liten reise..

Gledet meg fælt og det var ikke rart, for jeg hadde endelig mulighet etter noen års bekjentskap her i blogg-blokka, til å treffe….

Annebe!!!

Vakre, lune, ærlige, snille, uhøytidelige, varme og fine Annebe!! 

Og hun var akkurat som jeg hadde tenkt 😉 For det viser alle bloggfolk seg å være når man møter dem. HELT som man har tenkt, helt som de virker på bloggen… Og Annebe var også sånn. Lett å prate med,  som bare det…som om vi skulle truffet hverandre i går et sted…og bare fortsatte praten i dag. Vi skravlet så fælt, med en gang jeg kom av toget i Drammen, at det var bare å få satt seg på kafe en stund for å “få ut” en del… Vi kunne jo ikke bare stå rett opp og ned på stasjonen der i timesvis å prate, og det er vanskelig å prate og gå samtidig, når man skravlet SÅ mye som vi gjorde fra første sekund..

Det er rart når man treffer folk sånn…som man egentlig ikke kjenner overhode fra før…men likevel føles det som den mest naturlige ting i verden. For man kjenner hverandre faktisk en hel del likevel. Vi deler jo sorger og gleder og mange hverdager sammen her inne, selv om det altså ikke er ansikt til ansikt. Jeg KJENTE Annebe fra før, og nå KJENNER jeg henne enda litt bedre. Og jeg vet det blir flere treff, for vi matchet veldig godt, vi “traff” hverandre godt , kjemien var HELT rett 🙂

5-6 timer går fort når man er i hyggelig selskap, så dere kan tenke dere timene fikk bein i dag ja… 🙂 

 

Her er noen av bildene vi tok langs Drammens-elven 

Siden Annebe er modell, og supergod på å posere, så prøver jeg liksom så godt jeg kan jeg også da… 😉

 

Du synes kanskje vi ser litt rare ut her…  

 

Men det er fordi vi er inni denne kula…

Paraplyen er med….for det SKULLE regne.. Men det var sol når jeg kom og sol når jeg dro…Men en fargerik paraply er jo aldri feil..

Annebe var ganske løs på kamera-fingeren hun også, så det kommer nok noen bilder der etterhvert også

Takk Annebe! For en fantastisk dag 🙂 Dette må vi gjøre igjen <3

 

 

Har du truffet noen bloggvenner før?

Hvordan var det?

 

#bloggtreff #bloggvenner #drammen #tur #drammenselva #annebe #

58 kommentarer
    1. Så koselig! Det er hyggelig når man møter folk, også er de sånn som man tror ^^
      Har vært innom bloggen til Annebe mange ganger, og synes hun virker som ei veldig hyggelig dame 🙂

    2. Så utrolig koselig treff da 🙂 Følger Annebe på bloggen også. En dame som alltid har noe hyggelig å si 🙂 Utfra bloggene dere så har dere mye felles 🙂

    3. Så koselig 🙂 Jeg har akkurat lest Annebes innlegg, og det var like hyggelig å lese det innlegget som ditt 🙂 Det virker som dere hadde en veldig hyggelig dag sammen i Drammen 🙂

    4. Så koselig og få møte bloggvenner og Anne er en flott dame som jeg er sikker på at du hadde det hyggelig sammen med.Og etter bildene og se så er det ingen tvil om noe annet 😊 Og så er jo du også en koselig dame også frodith.Ja jeg har vært heldig og få møte Ann Kristin fra Mo i Rana.Så håper på gjentagelser.Ha en fortsatt fin dag 😉

    5. BforB: Ja, ikke sant det er moro 🙂 Fin måte å bli kjent på, først her inne, og man blir vrldig godt kjent egentlig 🙂 Derfor er det lett når man treffes også 🙂

    6. Anne Grethe: Ja, og det må vi få til 🙂 Jeg har kjent Annebe sikkert 3 år nesten her inne, og hatt lyst lenge til å treffe henne. Nå ble det en mulighet 🙂

    7. Har truffet mange, å det er kjempe koselig! 🙂 Å jeg har truffet en del som jeg ikke har pratet med før her inne også, men som har vært innom min blogg, noe som også har vært kjempe koselig! 🙂 Mange fine bilder har dere fått tatt også <3

    8. Sier til deg som til annebe; så HYGGELIG dette måtte være :).
      Ja, jeg traff fruensvilje for litt over et år siden, veldig trivelig. Og som du sier, hun var slik som hun framstår på bloggen….så det er antakelig slik….folk er slik de virker her inne :))). Det er bare kjempeartig at det finnes så mange koselige folk.

    9. Åh, så koselig da, – jeg tippet litt rett mht. bloggvenntreff, men du dro ikke så langt som jeg trodde, hihi. Drammen er jo like ved Oslo og bare en kort togtur unna, så da er det mulighet for flere treff.💕 Morfar var fra Drammen så jeg har vært der endel, – kjempekoselig by og mye fint å oppleve!

    10. dedicat: Nei HELT like var vi ikke, men like NOK 😀 Mye felles på et vis, og når kjemien stemmer og man prater lett, så er det ikke så nøye om alt er likt … Det var en super dag <3

    11. Nemmen du verden,, så herlig 🙂 Og jeg har faktisk tenkt tanken et par ganger at dere to matchet hverandre i væremåte. Om enn ikke helt like da 🙂 Så moro 🙂 Og jeg som har vært både Oslo og kjørt gjennom Drammen.. og sirkla rundt der i sommer 🙂 Men jeg har ikke møtt noen andre bloggere 🙂 Men hvem vet .. om man lever lenge nok 😀

    12. Den Rutete Skjorta: Ja, det er supergøy, og veldig koselig å møte bloggvenner. Folk man kjenner lenge her inne og så får møte på virkelig 🙂 Det blir møter man husker lenge, og flere møter man flere ganger også 🙂 Jeg husker treffet deres også, for jeg hadde vært med om jeg ikke var i Bergen den dagen 🙂 Ha en fin kveld du også <3

    13. Ser ut som dere hadde en nydelig dag sammen 😀 Kjenner at jeg er litt misunnelig på dere begge 😉
      Har møtt tre bloggvenner, og de var like fantastiske som det jeg trodde de var 😀
      Ha en nydelig kveld 🙂

    14. Anonym: Ja, en skikkelig koselig dag :-)Når man har kjemien er det topp 🙂 Vi skravlet og knipset bilder og spiste og koste oss 🙂 Skulle gjerne truffet deg, om jeg visste hvem denne anomyme er? 🙂

    15. så kjekt da )) ikke rart du gledet deg i dag morges,og så flotte bilder av dere to ) ja å treffe bloggvenner er virkelig kjekt,jeg har truffet 7 stk )

    16. Hei!
      Var inne og så annebe sitt innleg 🙂 Som dere har koset dere i Drammen 😀 Herlig!
      Dere er to herlige bloggere som jeg gjerne vil møte en dag 🙂 Herlige bilder og masse smil og glede der <3

    17. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, superkoselig 🙂 Og jeg har kjent Annebe nå i sikkert 3 år snart, og da har vi liksom rukket å bli litt kjent først 🙂 Har tenkt på det før, men nå hadde vi tid og anledning begge to 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂 <3

    18. Så koselig!! også i Drammen! Tenk, jeg bor ikke langt unna..men har enda ikke gått langs elven i Drammen..Det var på planen i påsken..men akk..rekker jo ingenting..hihih. Ja jeg tror nok også det blir slik vist man treffer noen bloggvenner..for vi kjenner jo hverandre…vi “snakkes” jo hver dag..Så bra du koste deg! Ha en god kveld!

    19. linnhelens: Ja, Jeg har møtt en del bloggvenner før også, Kjerstisandnes, Ladyaugust, Cuskima, Margarites, Inneuteferdig, Lisbethpedersen, Karidansen, Evaswindow og noen flere, og det føles som de er HELT like når man treffer de ute 🙂 Kjempekoselig , og naturlig, Og i dag var en herlig dag <3 Annebe er topp 🙂

    20. Koslig for dere med en dag i Drammen. Vet jo at du var en gang før i jobbsammenheng. Anyway, når man har fri kan man sitte lenge på en kafe og skravl og det er fint og gå langs Drammenselva. Annebe ser ut som ei koslig dame som du er, så dere passer fint sammen.

    21. Så utrolig koselig da! Også i DEN fine byen! Hehe 🙂 Ja det var akkurat sånn når jeg møtte jentene bak bloggene Magiskliv, den Rutete Skjorta og Seljordslia også! Akkurat like koselige i virkeligheten 🙂

    22. annebe: Ja, de timene gikk unna 🙂 Når kjemien er så riktig, så er det sånn 🙂 Ja, treffes igjen må vi, Drammen er jo rett borti gata fant jeg ut 😀 Klemmer godklemmer <3

    23. Takk til deg også, jeg koste meg masse :)) Moro å se bildene…ser jo at vi er blide og fornøyde i allefall….hehe…
      Også var det jo mange hyggelige ord om meg her da…takk for det :)) Føler jo jeg kjenner deg sånn helt på ordentlig nå..og jammen gikk praten lett :)) Treffes gjerne igjen senere jeg :)) Har laget et innlegg, legger straks ut… Stooooor klem <3

    24. Min matgale verden: Ja, ikke sant 🙂 Det var superkoselig, Annebe er seg selv, tvers igjennom, du ville likt å møte henne 🙂 Gleder meg til du kommer også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg