På helsefarm med grevling-venninnen min ;-)

For deg som er helt ny i min blogg-blokk så lyder denne overskriften sikkert rimelig rar..Men for de som har kjent meg en stund så gir denne overskriften faktisk MYE informasjon…;-)

Det er ikke sånn at jeg har en grevling til venninne liksom…Men bestisen min fra oppveksten er en liten tøffing. Da vi traff på en grevling for et par år siden da jeg var på besøk hos henne, så tok hun så klart fram et “våpen” , en liten kvist, og skulle forsvare oss med…At hun er et hode lavere enn meg spiller ingen rolle…Det er hun som er tøffingen..

Dette med helsefarm betyr at vi er superspreke i 5-6 dager når vi er sammen. Vi NI-spiser grønt og sunt, løper turer sammen, spiser NULL snop og leker Helsefarm… Tar igjen for det vi IKKE er flinke med resten av året!!

Og nå skal vi altså på en liten ferie sammen igjen. Låne en liten hytte av hennes familie i Halmstad i Sverige. Den ligger nær stranden. Og planen er klar. Morgen -jogg på stranden, svømming, soling, sykling og bare sunn mat. På kvelden er det mini-golf og slasking, hårklipp og hårfarging.

Jeg og bestis har kjent hverandre så lenge, så vi nyter og sitte i hver vår stol med wordfeud eller en bok, om det er DET som er behovet. Skravla går, men vi kan også sitte å gjøre INGENTING sammen. Det er omtrent som å dra på ferie med seg selv 😉

(google)

 

(google)

Og en dag tar vi turen over til Danmark, Helsingør, for å gå på Louisiana, Museum of Modern Art

(google)

Dette blir Syden og storbyferie, (eller lilleby), på en gang. Gleder meg maks!! Og reiser på fredag. Det blir den store ferien min, en ukes tid.

Har du noen ferieplaner?

Har du vært i Halmstad?

 

#sverige #halmstad #ferie #helse #trim #helsefarm #sunt #mat #tur #strand 

 

 

30 kommentarer
    1. så kjekt da )) dette høres ut som den helt perfekte ferien )) vi starter vår til helgen og i løpet av neste uke kjører vi oppover til elsdte sønn,vi skal kjøre hver vår bobil og campe sammen en ukes tid,turen er helt uti det blå

    2. Det hørtes ut som en perfekt venninneferie 🙂 Kos dere masse i Halmstad 🙂
      I sommer blir det kun en liten tur til Trøndelag i fbm min bestemor som fyller 98. Ellers blir det hjemmeferie.

    3. Der så det flott ut med den nydelige stranda! Håper dere får fint vær så det blir mye bading og soling. Godt med skikkelig sunn mat, og med mye trim kommer dere til å bli superspreke!

    4. Så morsomt at hun prøvde å beskytte dere med en pinne! (noe som mest sannsynlig ikke ville hjulpet LITT en gang) 😀
      Og så utrolig gøy å ha en venninne som man bare trener å spiser sunt sammen med! Hjelper så sinnsykt mye på motivasjonen å ha mennesker som oppmuntrer til å spise sunt rundt seg 🙂 (har selv gått inn i en veldig usunn matvane nå den siste tiden, så hadde mer enn gjerne takket ja til en sånn venninne:D)
      Ser ut som dere har en kjempe kjekk tur i vente! Blir jo nesten som en BootCamp, hihi 😀

    5. Det er DEILIG med sånne venner som man ikke trenger å finne på noe hele tiden med. Bare være seg selv og slappe av 🙂 Jeg får besøk av en sånn i morgen 😀

    6. Jeg kan huske noe om det grevlingmøtet ja :)) Høres ut som dere skal på en fin plass og kose dere..og til og med trene…spise sunt er du jo allerede i gang med…flink i går ..i allefall på dagtid..hehe…
      Har ikke vært i Halmstad..og ferieplanene er som du vet ganske “enkle” :)) Tror dere kommer til å få en trivelig ferie :)) Klem <3

    7. Ååå det høres så herlig ut!! Deilig å ha en å bare VÆRE med..ikke hele tiden finne på noe..Ja vi drar også på lørdag..da blir det bobil mot nord..uten faste planer..bare ta det som det kommer..kanskje en dag der, og to dager der..nei, vi drar videre..osv..Så får vi se hva hvor vi ender og hva som skjer..Blir deilig..Første gang vi skal feriere i Norge..pleier å dra til Danmark eller Sverge! Nå vil jeg se landet vår!! Som jeg lenge har hatt lyst til! Kos deg masse!!

    8. Så deilig 🙂 Greit å ha en uke i året man renser kroppen slik :p
      Det høres ut som dere har det moro sammen, og gleder meg til å høre mer om turen deres 🙂
      Ha en nydelig tur, og kos dere masse 🙂 <3
      Veldig få ferieplaner, ta livet med ro, og kose meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg