På nye eventyr…

Ja…da er jeg på vei igjen… Ut på nye eventyr.. Du tenker kanskje jeg er på vei mot Hawai, eller toppen av Mount Everest eller noe slikt..Noe STORT? Siden jeg snakker om EVENTYR… Men det trenger ikke være så stort, for at man skal kunne se på det som eventyr. De små øyeblikkene i hver eneste dag kan være eventyr, om man velger å se det sånn.. En liten biltur, en tur på kafe, en tur i skogen, et bad i havet….Det er alle små øyeblikke av eventyr i mine øyne.

Og nå er jeg på vei på et LITT større et, for som du vet setter jeg nå snuten for først Fredrikstad, og så Halmstad. Det kan regne, det kan være sol, det kan hagle eller snø. Men kose meg skal jeg. Jeg har bikini i kofferten og paraplyen i hånda, klar for ALT.

Ha en fin dag så lenge <3 

 

 

#tur #glede #øyeblikkene #refleksjoner #tanker

 

38 kommentarer

Siste innlegg