En fargerik mann… Og to damer.. ;-)

Nå synes du kanskje ikke DENNE mannen så så fargerik ut…Vel, det er mer hva han lager som er er fargerikt. Han har garantert et fargerikt sinn. Og sånt passer jo Frodithen midt i blinken som du vet. Mannen heter Poul Gerner og er en dansk kunstner født i 1925, og død i 1996. Jeg kjente ikke til han fra før, men likte uttrykket på noe av det jeg så i går.

Farger gjør meg glad, og da er dette midt i blinken: 
 

Snakker om BLINK forresten…

 

Sirkler i alle farger og nyanser..

Legg merke til matchende kjole… 😉

og litt striper…. Samme kunstner.

Hadde jeg funnet noen små plakater med disse blinkene, hadde jeg nok kjøpt, men det ble en billig tur sånn sett. Mange fine timer på Louisiana i går, koselig selskap og jeg lærte litt nye ting. I dag venter nye eventyr,  og solen skinner for øyeblikket.. 

 

#Louisiana #kunst #poulgerner #farger

 

 

 

 

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg