Det lille rare tårnet


På toppen av denne trappen, litt bakom parken og alle trærne..

 

…. ligger et lite rart tårn, et såkalt utkikkstårn eller utkikkspunkt. Det er 85 trinn opp, eller noe deromkring..

På utsiden er det fullt av blomster, og morsom pynt. Legg merke til de små trollene i kurven i bakgrunnen.

Inne i oppgangsområdet er det veldig morsomt. Malerier på vegger og dukker i vinduskarmer. 

Og det er jo fordi det bor en kreativ og leken dame på innsiden av denne døren. Tenk å BO her da :-)Tobias i tårnet liksom..

Troll og edderkopper…Edderkoppen var heldigvis bare kunstig 😉

Og slik så det ut fra toppen.God utsikt over byen.

 

Er du i Halmstad så besøk dette utkikkstårnet. Det er åpent for alle, selv om damen bor innenfor en av dørene..;-)

 

Ville du likt å bo i et tårn?

Har du vært i Halmstad før?

 

 

#halmstad #by #park #utkikkstårn #tur #vandring #sightseeing #kreativitet
 

12 kommentarer
    1. Så herlig!! jeg fant en eventyrskog i dag..med masse flotte ord og figurer rundt på trærne..er så koselig med sånne ting!

    2. For et stilig tårn, det var jo galleri samtidig som det var utkikkspunkt. Tror man må være litt spesiell for å bo sånn, men sikkert artig. Damen har i hvert fall folk å snakke med om hun føler for det. Jeg har bare vært på utsiden av Halmstad, ikke inne i byen. Klem <3

    3. Så kult da og moro at det er åpent for alle selv om det bor ei der. Flott utsikt på toppen! Jeg tror ikke jeg ville bodd i et tårn, for det er vel både rundt og liten diameter, men en periode hadde gått an. Du har jo tatt så fine bilder av siloen som er gjort om til studentboliger på Grünerløkka, og det blir noe lignende, selv om dette tårnet var veldig sjarmerende. Jeg har ikke vært i Halmstad, men foreldrene mine var innom der engang, – fint sted og nære vannet.

    4. Flotte bilder og nydelig utsikt! Mye fint å se i Halmstad :)) Jeg kan tenke meg å reise dit en gang, men akkurat nå drømmer jeg om sol og varme og Kreta – igjen! <3

    5. Så fine bilder, det har vært moro å få være med deg på tur 🙂
      Har aldri vært i Halmstad, men etter å ha sett alle bildene dine, kunne jeg virkelig tenkt å ta meg en tur 🙂

    6. Så spennende…, og nesten litt skummelt å gå på oppdagelsesferd hvis damen er hjemme!! Jeg elsker alt som er gammelt, så ja hvorfor ikke bo i et sånt tårn :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg