NOEN har bursdag!!! :-)

I dag er det ei som har bursdag!  Igjen…Hun hadde bursdag i fjor også, akkurat samme dag…Og da fikk hun også et innlegg. 

Jeg kjenner henne ikke så veldig godt, for hun er ikke den som blogger mest egentlig. Men hun har nok nesten blogget LENGST av alle jeg vet …helt fra 2008 . Hun er opptatt av håndarbeid, og strikker og hekler det meste. Mye barneklær, babyklær og til og med dukkeklær. Og det blir flotte ting 🙂  Hun er glad i å dra på camping, og også å dra til varme land 🙂 Hun virker veldig blid og snill, og har alltid en koselig kommentar når hun kommer på besøk i blogg-leiligheten min.

Og i dag har hun bursdag, Hobbystuas.blogg.no

Her er noe hun har strikket.

 

Gratulerer med dagen Marianne!

Koselig å ha deg som bloggvenn. Du er ofte innom med en koselig kommentar, og det er alltid hyggelig å titte innom å se det fine du har laget 🙂 Håper dagen din blir god som gull. At du koser deg, hvor enn du er, og at du får kake. Hvis ikke får du jo en her hos meg. En gjenbrukskake, men den bør smake like godt i år 😉

Stor bursdagsklem fra meg! <3


Kjenner du Hobbystuas.blogg.no?

Har du feiret bursdag på blogg?

 

 

#bursdagsinnlelgg #gratulerer #feiring #hobbystuas

 

 

18 kommentarer
    1. Åjada, kjenner til både bloggen og ikke minst Marianne den blide gode damen. Hun har strikket babyteppe til barnebarnet mitt, genser, lue, og jeg fikk verdens fineste pulsvanter av henne sånn helt uten grunn <3 Gratulerer med dagen Marianne 🙂 Stor klem 🙂

    2. Du er snill du frodith. Og dagen har vært fin og nå sitter jeg her mett etter og spist god kake 🎂 som du laget.Rita er en god venninne som har mange kreative evner. Ha en fortsatt fin kveld og helg og mange takk for fint innlegg.Klem fra Marianne 😊

    3. Hobbystua: Koselig at du kom 🙂 Alle med bursdag må jo feires 🙂 Så sant jeg vet om det 🙂 Håper dagen din har vært topp<3 ja, kom en venninne av deg inn her også 🙂 Ha en fortsatt fin dag 🙂 Klemmer <3

    4. Hei snille venn.Fikk høre via andre at du hadde laget et flott innlegg om meg her i dag og jeg som ikke er aktiv på denne tiden av året måtte nå gå inn og se.Og så hyggelig dette er og ikke minst så fine ord du skriver om meg frodith. Blir nesten litt flau selv av så mye skryt.Men tusen tusen takk til deg og alle her som har gratulert meg med dagen🎆 Dere er bare så snille og du er unik som husker på alle med fine innlegg.Så jeg får bare ønske alle en fortsatt fin sommer og så kommer jeg tibake utover august. Gode klemmer fra Marianne 😊

    5. Rita: Så bra 🙂 Ja, du kjenner henne nok mye bedre enn meg 🙂 Hun er ikke en av de jeg kjenner best her inne heller, men jeg pleier å lage bursdagsinnlegg til bloggvenner, og hun er så absolutt en av de <3 Koselig det kom noen "utenfra " også 🙂

    6. Hei 🙂 Så hyggelig å lese dette innlegget.Hun er en god venninne av meg. Hun er både flink med håndarbeid og bakst.At hun er en blid og artig dame kan jeg også skrive under på.I lystig lag har det vært mye skøy.Så hipp hurra for henne. Jeg har ingen blogg selv,men koser meg med å titte innom hyggelige og flinke bloggere 🙂

    7. Hipp hurra for henne!🌺 Jeg har ikke vært innom bloggen hennes, men hun ser ut til å være flink med litt av hvert. Så koselig med disse innleggene dine!💕

    8. Gratulerer med dagen til Marianne!
      Ja jeg kjenner Marianne og hun er en like flott og herlig dame i virkeligheten som her på bloggen. Har vært så heldig å fått møtt henne, mannen hennes og den søte fuglen hennes to ganger. I fjor sommer og nå i sommer. En fin dag ønskes henne. :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg