Late dager… ;-)

Det som er deilig med mange uker ferie, er at man kan surre rundt og gjøre ingenting mye av dagene…Og man har tid til sånt som man ikke får så mye tid til ellers.

Så i dag har vi satt snuten mot landet igjen. Hr Frodith og jeg 🙂 Landet er fint og grønt, og humla suser og blomstene gror. Og vi besøker Frodith-mamsen og har med mat og drikke, nesten som Rødhette., bare at her er ingen ulv.. Det er kjempekos. Mange ting å glede seg over og glede seg til i disse dager <3, og jeg har knipset bilder av både blomster og dyr 🙂

 

Hva gleder du deg til i nærmeste framtid?

 

 

#ferie #tur #besøk #familie 


 

31 kommentarer
    1. Koselig med sånne utflukter på landet, og til familien :o))
      Jeg gleder meg til to ting…. Den første er jo at jeg har 4 uker med ferie foran meg, hvor jeg forhåpentlig skal oppleve mange spennende ting, som jeg kan hente fram minner om resten av året. Det andre er å endelig bli kvitt den skumle føflekken min i morgen, sånn at jeg ikke lenger slipper å være redd for at den får for mye sol!!

    2. Så deilig!! ja det er ferie! gjøre lite, og gjøre det man har lyst til!! Ha en herlig ferie fortsatt!

    3. karidansen: Vi var bare på en dagstur i dag 🙂 Tilbake igjen nå. Koselig der 🙂 Så koselig med litt planer framover da 🙂 Og kurs i morgen, spennende <3

    4. Så koselig med tur til mamsen. Jeg gleder meg til i morgen kveld, for da kommer eldste datteren med fly til København. Vi henter henne på flyplassen og så blir hun med oss den siste uken. Hun er så behagelig å ha rundt seg at det blir kos med en ekstra i bilen. Vi har jo plass i bilen og seng i campingvognen til henne også – så det blir bra. Klemmer <3

    5. Koselig å dra på ferie med Hr Frodith til mamsen! Jeg gleder meg til jeg skal på et dagskurs i morgen. Jeg har fire dager fri i forbindelse med neste helg – det blir en miniferie, før jeg skal ha ei og ei halv uke i august! Gleder også til jeg får besøk av bloggvenninne i starten på ferien i august!! 😀

    6. annebe: Ja, i dag har vi kost oss skikkelig, ikke FOR varmt, og sittet ute likevel , løpt i hagen og knipset med ny kunnskap om mobilen min 😉 Koselig dag <3 Kos deg du også <3 klemmer <3

    7. http://hevhodet.blogg.no/: Ja, i dag var det gøy med bilder, for jeg har fått stilt inn på manuelt, noe jeg trodde jeg hadde…,men ikke hadde, og da ble de mye bedre nå 🙂 Hva skulle jeg gjort uten Hr Frodiths veiledning 🙂 Fin lørdagskveld til deg også 🙂

    8. missmommy.blogg.no: Jeg har også en uke igjen, før det begynner igjen…alt stresset 😛 Men først skal denne uka nytes, med surring 🙂 Og litt koselige treff 🙂

    9. Hanne Beate: Jeg liker å ha god tid til å surre også 🙂 Og effektiv kan jeg være en annen gang 🙂 Vi er jo så effektive resten av året 🙂 Kos deg videre du også , med bading og alt 🙂

    10. Turid: Ja, moro å ta bilder, Men jeg skal kjøpe nytt kamera. Er noe tull med linsen på det, og også på mobil-linsen faktisk…Flekker på bildene 🙁 Vises ikke alltid, men ødelegger litt av gleden med foto når det ikke blir så bra .. Så ut og kjøpe 🙂

    11. Margrethe: Ååå, har du feriert ferdig nå? Jobb på mandag? Jeg begynner neste mandag. Men det gjelder å ha nye planer for fine høstturer og andre ferier. Jeg har uker til gode 🙂 Utenlands eller HER i landet 🙂

    12. Så utrolig koselig at du har knipset bilder av dyr og blomster, gleder meg til å se 🙂 Har vært innom bigården vår sammen med pappa tidligere i dag og tok noen bilder av biene, hehe 🙂

    13. Ja, det er fint å få tid til ting man ikke har så mye tid til ellers. Det eneste problemet mitt er at da har jeg lettere for å utsette ting og ikke være så effektiv, men det er på sånt som må/bør gjøres. Jeg gleder meg til varmere badevann og mer bading, for sønnen vår bør bli tryggere i vann og helst lære seg litt svømming. Ellers nærmer det seg molteplukking, – er litt tidlig her ennå, ihvertfall i høyden. Kos deg videre i ferien! 🍉🍓

    14. Så koselig! Ja det er godt med ferie, får mye ekstra tid til å bare gjøre ingenting- eller det en vi:) jeg gleder meg til en ny uke med ferie- som sjal nytes da den er den siste før jobb start:)

    15. Deilig med slike dager ..og dere er et fint “trekløver”..:)) Gleder meg til gutta kommer og spiser Taco her i kveld :)) Kos deg videre med dagen og ferien :)) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg