Å bli forbundet med glede er noe man kan leve med…

Ja, å bli forbundet med glede er så absolutt noe man kan leve med vel? Og det blir denne mannen. Både av meg og av andre. 

(google)

 

Rino Larsen er en kunstner som jeg fant i går. Vel, han satt ikke selv der og bød seg fram, men jammen byr han på seg selv likevel, gjennom bildene sine. JEG fant bildene hans på Galleri Havstad i Drøbak, men jeg er sikker på du finner bildene hans overalt. Det var noe som tiltalte meg med en gang med bildene hans. Helt klart noe med fargene, da jeg er veldig glad i farger. Men det er noe med motivene også. Folk som stuper er med i mange av dem, aktivitet og bevegelse. De fleste av bildene inneholder noe lyst og lett.

 Kunstneren selv har hørt at folk forbinder bildene hans med GLEDE, og han uttalte at det kunne han godt leve med. Og det skjønner jeg godt. Hvem vil vel ikke glede folk? Kunstneren var ukjent for meg fram til i går, men han har da holdt på i noen år. Han bruker tynne lag acrylmaling på canvas, og er inspirert av kunstnere som Nerdrum OG Munch. Jeg skal helt klart undersøke mer, og muligens kjøpe meg et bilde etterhvert.

Er du interessert i bilder, finner du noe HER

 

Kjenner du til Rino Larsen?

Hva liker du å ha på veggen din?

 

 

#kunst #acrylmaling #gallerihavstad #rinolarsen #glede #bilder 

26 kommentarer
    1. maiken: Hi-hi, ja flott kunstner også 🙂 Jeg likte bildene kjempegodt, deilige glade farger <3 Hvordan bilder har du på veggen da? 🙂 Kunstner?

    2. Takk for titten! Bildene er fine, men usikker på om jeg ville hatt de på veggen min.
      Men kunstneren selv var jo en flott kar da….:)
      Elles så er jeg glad i bilder på veggene mine. Skulle gjerne hatt flere, men det må være noen jeg “faller for…

    3. annebe: Ja, jeg fikk til og med kjøpt meg kunst jeg, skal vise senere 🙂 NOe jeg liker og har flere i samme serien 😉 Jeg har trent litt i dag, gått og løpt BITTELITT 🙂 Klemmer min venn <3

    4. Fargerike og med særpreg! Skulle jeg ha valgt et bilde her, tror jeg at jeg hadde tatt det med den grå ramma, eller det oransje bildet av dama som stuper. Hun kaster seg ut i det med et smil om munnen! Jeg ser ikke smilet hennes , men jeg aner det! 😀

    5. Glede må jo være noe av det fineste en kan forbindes med :)) Ikke hørt om ham..men det var flotte bilder i fine farger :)) Jeg har litt bilder på veggene, og to i blått som jeg er veldig glad i :)) Klem <3
      Ble litt fraværende her i gårkveld, la meg tidlig..men så fine bilder fra Drøbak, vi har vært der noen ganger men bare på dagstur, men foreløpig ikke nå i sommer :)) Klem <3<3

    6. Siv Svanem: Ja, jeg har noen jeg liker, og plutselig er det noen nye som dukker opp som pirrer litt ekstra 🙂 Hvis jeg finner noe i min prisklasse av han her skal jeg kjøpe 🙂

    7. Mia: Jeg hadde aldri hørt om han før 🙂 Men nå har jeg det, og nå skal jeg titte etter mer av han, og se om jeg kan finne noe i min prisklasse å kjøpe 🙂

    8. Helge: Ja, mange flinke. Jeg liker å se nye kunstnere som jeg finner noe fint hos 🙂 Av og til kjøper jeg noe, av og til bare ser jeg 🙂 Kjøper billige ting,ikke dyrt.

    9. Rino Lrsen kjenner jeg ikke men han er sikkert dyktig. Menb det er mange dyktige kunstere så man kan ikke huske alle like godt. På veggene har jeg noen bilder, i gangen har jeg 3 dikt av Kjell Hoftun. Bilder pynter opp enten om det er bilder av folk eller kunstverk.

    10. Åååå dette var flotte malerier 🙂 hal yr jeg ikke hørt om før men dette var fint:) jeg har ikke noe spesiell stil men bilder på veggen er det mest av barna, og et pingvin bilde som jeg liker veldig godt:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg