Du vet det er…

…på tide å begynne å tenke nytt angående bruning av kroppen….

..når du år etter år i JUNI ser sånn ut….

 

…i JULI ser sånn ut….

..og i AUGUST ser sånn ut…  Hvit eller litt ulike nyanser rosa. Og med de samme hvite beina…

 

SÅ., nå har jeg gitt etter… Og sverger til selvbruningskrem på hele kroppen untatt ansiktet.


Aldri mer soling på meg … Hvertfall ikke før neste år…

 

Blir du brun om sommeren?

Har du prøvd selvbruningskrem? 

 


#soling #brun #hvit #rød #selvbruningskrem 

 

42 kommentarer
    1. maiken: Ha-ha…Jeg har vært ute MASSE jeg, hjelper ikke det spøtt på FARGEN… Men jeg liker å være ute jeg.. Er i tillegg litt redd for kreft, da vi har det i familien, hudkreft. Så jeg smører mye, og har av og til litt klær på også…Men UTE er jeg…bare med selvbruningskrem og solfaktor 😀 he-he

    2. Nei, vet du hva…..! Se å pelle deg ut i solen, dere som har hatt så pass mange solskinnsdager…:)
      I Bergen har vært den verste juli mnd på 40 år!!!

    3. Jeg begynner gjerne med soleksem og rødaktig hud i juni måned, og deretter blir jeg faktisk ganske brun når jeg oppholder meg i sola… Med et unntak, bena. Uansett hvor mye de utsettes for sola blir de ikke brune. Tror jammen jeg skal kjøpe en type med selvbruningskrem jeg også….

    4. ladyaugust: Jeg blir ikke flekkete, bare gyllen, og ikke blå-hvit lenger 😉 I morgen er det treff med Kjersti igjen. Går tidlig fra jobb 😉 Deilig <3

    5. Hahahaha selvbruning gjør jeg aldri mer OM det ikke er til karneval og jeg skal være en giraff eller noe for så brunflekkete ble jeg da jeg prøvde. Heldigvis har jeg bare noen steder jeg ikke er så brun fordi jeg har liksom vært så varm i sommer at jeg har for det meste tassa rundt i trusa og bhen 🙂 Ha en nydelig kveld søs og stor good klæm <3

    6. Jeg slår et slag for 1800-tallets hvithets ideal jeg. Hold deg i skyggen og bruk parasol hele tiden. Jevnt hvit hele tiden. Og ingen hudkreft. Hørt mye soling er usunt iallefall 😉

    7. Karina Larsen: Ja, jeg har ikke hatt så store problemer med å være hvit heller de siste årene har det vært greit, men jeg fant ut i år at litt krem kunne jo ikke skade 🙂 ha en fin kveld du også 🙂

    8. Jeg blir veldig fort brun, men kan ikke være noe særlig i solen grunnet medisiner. Jeg har prøvd en del selvbruningskremer tidligere, men for tiden trives jeg faktisk som blek. Ha en fin kveld <3

    9. Leer,, madammen snakket akkurat om det 😛 Jeg blir brun bare de melder høytrykk på værmeldinga.. og krem?? nei fyttirakker’n 😛

    10. annebe: Jeg følte det var veldig greit med litt brunere legger nå 🙂 Og tok litt på lår og armer også 😀 Så nå ser jeg frisk ut 🙂 Synd du ikke kan være med i morgen , men vi sees nok snart igjen du og jeg <3 Klemmer <3

    11. Jeg blir ganske raskt brun..men soler meg ikke så mye som før :)) Selvbruning har jeg aldri prøvd..men vet om folk som er fornøyde med det også :)) Litt farge er det ok å ha :)) Fin dag videre til deg :))

    12. Margrethe: Nei, jeg hadde ikke giddet om jeghadde blitt LITT brun, men jeg er hvit og rød hele tiden,og da var det bare å krype til korset 😀

    13. karidansen: Ja, jeg er LITT brunere nå, pga kremen 😀 Og armene blir litt fargelagt ute i sola også, men beina…stort sett blå eller grønne om sommeren..Hm…de kapslene høres interessante ut 🙂

    14. Elin Slåen: Jeg gidder ikke stort soling lenger jeg heller, så har greit med klær og sånt. MEN jeg synes det er ok å ikke ha GRØNNE legger, så begynte med litt selvbruning der, og det funker som ei kule 🙂

    15. Jeg har da sett bilder av deg der du har sett litt brun ut i alle fall! Ja, jeg tok litt selvbruningskrem på magen og bena for ei drøy uke siden. Har ikke fått solt kroppen noe særlig i sommer, så bena var veldig hvite i forhold til ansikt og skuldre. Jeg anbefaler nok en gang betakarotenkaplser. For knappe 200 kr kan du få en gylden fin farge (Hvis du også er i sola sjølsagt) Fargen holder også lenger utover høsten. Absolutt verdt et forsøk.” A capsule a day – keeps The Red Skin (almost) away!” 😉

    16. Jeg har lett for å få soleksem på armene i juni, men så venner kroppen seg til sola og jeg blir lysebrun etterhvert. Jeg soler meg aldri, men er endel ute og blir litt brun av det. Selvbruningskrem har jeg aldri prøvd, men fint å høre at det ikke blir skjolder med dagens krem, – uansett sikkert lurt å fordele den jevnt. Ønsker deg en fin dag, – her skinner sola fra skyfri himmel!🌞

    17. Anne: Jeg også veksler mellom rosa, rød og hvit…Men FØR ble jeg brun, endrer seg med alderen tror jeg 😮 Men fint med krem, jeg blir ikke skjoldete 😀

    18. Anne Grethe: He-he, ja husker det var mer sånn nå. Kremene er bedre nå hører jeg rykter om, og jeg har ikke blitt skjoldete hvertfall. Tar ikke OFTE da…bare litt av og fått LITT gyldne legger, ikke så brun som på “bildet” 😀

    19. Etdiktomdagen: Kremene til kroppen funker fint nå synes jeg. Jeg ser ikke skjoldete ut hvertfall. Mye som er endret tenker jeg 🙂 Noe av kroppen kan få farge her, men legger, plent umulig 😀 Så begynte med selvbruning der, nå har jeg flyttet den oppover 😀 Takk , ha en fin 1. august du også 🙂

    20. Hehehe. Meg i et nøtteskall. Jeg blir bare ikke brun, selv ikke 2 uker med effektiv soling i Mojave-ørkenen gjorde meg brun. Jeg er hvit, blir rosa-knallrød så blir jeg hvitere enn snøhvit igjenn.

    21. Hei!
      Ja det er ikke alle kropper som blir like brune om sommeren. Jg blir brun bare jeg ser på solen for jeg har en hud som blir fort brun 🙂
      Jeg har brukt selvbruningskrem litt på vinteren, bare i ansiktet…… for jeg har prøvd på kroppen og blitt veldig skjoldete……. men det var for lenge lenge siden. Kremene nå er mye mye bedre. Og det er ikke så dumt å bruke selvbruningskrem for den trigger pigmenten i kroppen og kan gjøre at en lettere får farge og ikke blir brent……………??? tror jeg 🙂
      God 1. august!!!

    22. Anonym: Takk det samme, i gang nå 😉 Ja, jeg blir bare litt mørke -hvit eller beige, i stedet for rød eller blåhvit :-D. Smører ikke OFTE 🙂

    23. Jeg er så mye ute at litt farge får jeg uten slik krem. Prøvde en gang i unge dager og så ikke ut. Det var skjolder og en noe merkelig farge. Orange……..så ikke ut.

    24. God morgen kjære du! Det er en stund siden jeg Har prøvd selvbruningskrem, har vel kommet mye bedre kremer på markedet siden den tid. Men jeg blir litt smågyllen på sommeren. Ønsker deg en super dag i dag og håper første arbeidsdag går fint! Stor klem

    25. Kjenner anda at sola stekte godt på Kalvøya på lørdag, mulig det blir en tur senere i dag, har fri i dag. Men da skal jeg smøre meg godt inn med faktor 40+. Har masse småting som skal i boks i dag så det passet “bra” med en fridag. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg