Man kan aldri vite med henne… ;-)

Jeg fikk 3 herlige møter med Kjersti når hun var i Oslo. Hun er sprudlende, blid, leken, ærlig, lun, søkende, snill, kreativ og en masse masse mer. Det er rett og slett bare veldig morsomt, og veldig koselig å være sammen med henne. Og du som kjenner henne litt fra før her inne, vet at hun kan finne på en del sprell… Så ville du trodd meg om jeg sa hun hadde farget håret i dag….?

..til skinnende BLÅTT!! Kledelig spør du meg <3

Men sannheten er at det var mer lilla-rosa…. 

Eller tror du det bare er tull og tøys?? Og at hun fremdeles har sin klare røde farge?


Vel…Slik så hun ut i dag, og det kler henne aller aller best <3 Og i  morgen blir Oslo by en Kjersti fattigere, og Bergen kan bare begynne å glede seg igjen til at hun kommer tilbake. Men hvis jeg får litt tid på meg, så KANSKJE jeg får henne til å flytte over hit 😉

 

Farger du håret?

Har du prøvd en skarp farge noen gang?

 


#hårfarge #kjersti #minmatgaleverdenno #foto #fotoredigering #vennskap #bloggvenn #kafetreff

34 kommentarer
    1. Hanne Beate: Å det hadde vært gøy å se deg med rødt også 🙂 Jeg klarer heller ikke jevnt nok, men nå blåser jeg litt i det… 🙂

    2. Kjersti kler det meste, men det røde håret hennes er finest da. Så flott at dere rakk og treffes tre ganger under besøket hennes! Jeg har hårfarge i skapet, men ikke fått somlet meg til å bruke det. Jeg er ikke sikker på om jeg får påført det jevnt nok, og så er det den etterfarginga hele tiden som plager meg litt, hihi.

    3. BforB: Jeg og Kjersti har fulgt hverandre siden jeg begynte i 2012 omtrent. Så har vi truffet hverandre mange ganger, første gang sommeren 2013 tror jeg..Og i sommer, denne uken, fikk vi tid til 3 møter faktisk <3 Hun blogger på : Minmatgaleverden.no om du får lyst å se henne igjen 🙂 Så gøy du også har hatt sånn hår da 🙂

    4. Det kan jeg tenke meg ble et herlig og sprudlende møte. Da jeg hadde min forrige blogg for flere år siden fulgte jeg henne….men hun datt liksom ut for meg. Men hun hadde bare helt fantastiske matoppskrifter og var veldig sprudlende.
      Jeg har ikke farget året på år, da jeg stripet det tidligere i sommer….ble for “blondine”. Gikk en del for hennafarge i yngre år, skikkelig rødt….nesten slik som du og Kjersti :).

    5. Blått hår er jo litt inn – i alle fall når jeg ser på alle ungdommene som har blått hår nederst – og Kjersti er jo absolutt en ungdom 🙂 Så gøy at dere fikk til mange møter – det har nok ikke vært mange stille pauser når dere har vært sammen.
      Jeg farger håret, for disse lyse hårene som kommer vil jeg ikke ha helt enda. Jeg har hatt mahognyfarget hår en gang, og litt noen rødbrune nyanser. Vet ikke helt hvilken farge jeg har lenger, men det blir lysere hver sommer. Klemmer <3

    6. Hun kledde jo alle de fargene! Jeg har aldri prøvd skarpe klare farger nei..er ikke tøff nok til det..hihih. Men helt svart har jeg prøvd, men det ble for hardt til den lyse huden min.. Ha en strålende lørdag!

    7. Innimellom farger jeg håret, ikke alltid like bra resultat når jeg gjør det selv. Men kan læres det som alt anna.

    8. Herlig redigeringer 🙂 Moro å se slike bilder 🙂
      Ja, jeg farger håret, og har gjort det en del ganger i oppveksten. Da jeg var tenåring/tidlig 20åra farget jeg det svart, noe nesten hele familien ikke syntes så mye om :p Og nå sist, gikk jeg tilbake til å være blond. Farget også deler av håret rosa på begynnelsen av året 🙂

    9. fruensvilje:Ja, passer bra med rødt. Nå har vi fått 3 ganer sammen denne uka, det var supert 🙂 Tur i skogen, muesumsbesøk, og kafe i dag 🙂 Håper det er fint med deg også Connie <3

    10. kan tenke meg att dere fikk noen herlige timer sammen ja,hun virker akkurat så flott ut som du beskriver ) men jeg tror ikke hun vil farge håret blått nei,hun er ei rød jente hun )

    11. annebe: Ja, beste rød, men jammen kledde hun blå og lilla også 🙂 Tror jeg har lyst til å farge selv, i morgen, hos frisøren 😉

    12. Fine Kjersti 🙂 Jeg farger ikke enda, bare lysner noen striper men jeg ser at det holder på å selvfarge seg selv litt ved øret 🙂

    13. Min matgale verden: Jaaaa, til hybel!!! Jeg er med og spleiser så klart 😉 Fin med blått også 😀 Kanskje jeg må gå å farge i morgen 🙂 Klemmer <3

    14. Ååååååå, du altså. Det var et koselig innlegg å lese på sengekanten, her jeg sitter og spsier sjokolade etter en deilig indisk middag ute. Blått ja, Gubben mente han kunne kalle meg blåbærkjersti da 🙂 Og så lurte han på om jeg var SÅ blek? Ja sa jeg, jeg er penest sånn, hehe. Så gøy å se, og blått var skikkelig kult! Men eh…nei ikke til vanlig 🙂 Takk for nok et koselig møte, kanskje det er på tide å kjøpe seg en liten hybel?? 🙂 klemmer<3

    15. Kjersti kunne fint hatt alle de fargene hun…flottest slik hun er til “vanlig” da :)) Jeg farger ikke håret, var med på sånn “bli ny”en gang ..da var det litt rødskjær..men ellers tar jeg noen lyse striper av og til :)) Du er kjempefin med den fargen du bruker , passer til deg :))
      Så di flotte trappebildene og orda om livet også :)) Klem <3

    16. Det VAR jo fancy med det blå da……men den fargen hun virkelig har farget det i er nok den mest kledelige. En tid lysnet jeg håret hos frisøren. Så gjorde jeg det med farge jeg kjøpte på kolonialen. (Ble 1/4 av prisen). Nå kjøper jeg fortsatt farge på kolonialen, men har mørknet det litt slik at det er ganske likt den fargen jeg har. Har tenkt å slutte med farging, slik at jeg slipper den grå, spraglete greia i “midtrabatten” når håret for alvor begynner å gråne….. 😛

    17. Hihi ! Så koselig at dere rakk å treffe hverandre tre ganger! Artige bilder, mens synes hun kledde sin egen flotte farge best! Hihi ! Jeg har hatt mine hårfarger oppgjennom årene, men for noen PR tilbake bestemte jeg meg for å spare ut til min naturlige etter at frisøren sa at det er knusk tørt. Var veldig fargeskadet dette håret mitt, men nå sier frisøren at det er veldig sunt og mykt, og nå som min originale farge Har kommet , er det visstnok også et snev ab grå hår!!!! Haha.. Jeg ser de heldigvis ikke selv enda da..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg