Det er ikke for ingenting jeg kalles “Frodith Pan”

 

Om du ikke har fått det med deg, så satte jeg nemlig i gang forberedelser til Peter Pan-utstillingen i dag tidlig (HER). Og for å sette i gang en slik skygge-utstilling og konkurranse, så kreves jo bilder av skygger…Og bilder av skygger får man som kjent KUN om det er sol ute…

Så hvis noen lurte på hvor solen kom fra i dag, vel…det er det JEG som ordnet.. he-he… Frodith Pan..

Jeg har fått inn noen bilder til mailen min i dag, av noen fantastisk flotte kunstnere, og det er bare å fortsette å sende inn til Galleridirektør Frodith.. Så skal vi lage tidenes beste og største utstilling i Galleri Frodith. Du har frist til 16. august…men resten av reglene får du lese i morgeninnlegget HER.

Hvis du ikke er så godt kjent her hos meg: “Galleri Frodith” er dette bygget, og her blir det utstilling. Det er altså her på bloggen, i mitt lille galleri 😉


Her skal vi ha utstilling, med stemming og greier, og så blir det premier til vinneren. Men det blir i neste uke.

Først må du sende bilder så vi har noe å stille ut.  Så send meg skygge-bilder da, send til [email protected]

Du finner invitasjonen HER

Siden jeg ikke selv får lov å bli med på konkurransen (snufs…), så får jeg VELDIG lov å leke meg litt i forkant..Så nå har jeg ordnet sol i mange dager framover skal jeg love 😉 Og her er dagens fangst: 

Selv om sola skinner er jo paraplyen aldri langt unna, og slike rekvisitter kan jo komme godt med..

 

Så da spør jeg igjen: Blir du med på Peter Pan-utstillingen, og sender meg skygge- bilde??

(Si gjerne fra til andre du vet ville like å delta i en skygge-foto-konkurranse OGSÅ :-))

 

 

#skygge #skyggebilde #skyggefoto #skyggeutstilling #konkurranse #fotokonkurranse #peterpan #premier

 

31 kommentarer

Siste innlegg