På nye eventyr..

På mårran i dag var det stor glede..
Kofferten sto ved senga, tunikaen var lagt fram og Salt (tøyrotten) hadde klart å klemme seg med nedi kofferten. Det var jentetur på gang.Og er det jente -tur, så får gutter ikke være med, så Pepper måtte bli igjen. 
Den nye kofferten er LITT liten og tillot ikke mengder av tøydyr heller, så kun Salt fikk altså tilgang av jentene..

Nå er jeg her i Stavern, og koser meg med jentene. Middag på restaurant er planen, “romgodt” er handlet inn, og ellers er jeg med på ALT byen har å by på 😉 Nye eventyr er altså om hjørnet 🙂

 

Minner om Peter Pan-utstillingen , og at jeg trenger kunstverk til utstillingen i Galleri Frodith. Les morgen-innlegget HER, så skjønner du hva jeg mener

 

#tur, #stavern #jentetur #avslapning #kos #godterier #middag #tøydyr

23 kommentarer

Siste innlegg