Galleridirektør Frodith snuser omkring…

Som galleridirektør med en utstilling like om hjørnet,  må jeg jo spionere litt på hvordan andre gjør saker og ting.. Så med kameraet på lur, snek jeg rundt i Staverns galleri… Vel fikk jeg litt kjeft for knipsing av bilder..men litt får man tåle.. 😉

​Utenfor galleriet sto en fin sykkel..strikket 😉

 

Og inne hang fine bilder av Marit Bergem. Kunne tenkt meg noen av disse..

 

Noen morsomme katter var også der 🙂 Denne vil jeg hvertfall ha! 

Jeg kjøpte noen kort av kunstneren Anette Rosse. Skjal kjøpe rammer til dem.

​Ble tid til litt hvile utenfor butikker og gallerier.. 

 

#stavern #kunst #galleri 

11 kommentarer
    1. Morsomt å se bildene dine fra Stavern. Var også der nå i sommer. Stoppet også ved den flotte sykkelen og tuslet også rundt i den flotte parken i ditt forrige innlegg. Vakkert i Stavern. 🙂

    2. Så mye fint, og artig sykkel! Det var jo super reklame så hvor for skulle hun reagere negativt da…. hmrfp. Mye jobb med den sykkelen altså. Kos deg videre i Stavern!

    3. herlige bilder da )) mange flinke kunstnere rundt omkring i landet vårt,ja kunstnere er dei som strikker hus og sykler også,skikkelig fin var sykkelen

    4. Wow, kul sykkel! Det er helt umulig å ta feil sykkel når den ser sånn her ut i hvert fall ^^ Fikk du kjeft for å ta bilder? Jeg hadde aldri hørt om denne kunstneren en gang, så at du tar bilder og blogger om henne gjør jo bare at flere finner ut at hun finnes. Burde jo bare være bra for henne x)

    5. Så flotte bilder! ja sånne kort blir flotte bilder på veggen med ramme på! Så herlig kunst!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg